lady's, even een vraagje... ben 27 dec met de pil gestopt, cerazette. na de nieuwjaar een aantal dagen het gevoel gehad dat ik zou gaan menstueren, hangerig, pijn onderin de buik, een soort koorsig gevoel beetje warm maar dus niet ziek, zo'n gevoel dat je ziek gaat worden. die pijn in in de buik was behoorlijk pijnlijk en dit alles duurde zon 3/4 dagen, onpillen dacht ik. dit had ik overigens nooit bij het stoppen voor de 2 eerdere zwangerschappen. en ja hoor 2 weken later, de 19e begon mijn menstuatie. dus ik denk dat het me eisprong was! nu sinds eind van de middag voel ik me weer warm en hangerig... maar die pijn in de buik is er niet, wel een beetje zeurderig/gevoelig... zou ik mijn eisporg nu weer aan voelen komen??? zijn er meerdere die hier dagen last van hebben??? en is het niet te snel?? ik had voorheen als ik niet aan de pil was een cyclus van 28dagen, nu 3 jaar cerazette gebruikt en dan heb je geen menstuatie. ik ging zelfs bijna denken dat er meerdere eitjes springen??? geen idee of dat kan, maar 2-lingen komen er niet zomaar>>> o,ja, heb trouwens om de dag nog eenmalig wat helder tot oud bloedverlies, ooit is mij door de gyn verteld dat ik "hoekjes"in de baarmoeder hebt waardoor er naderhand nog wat bloedverlies kan komen, dit zou komen doordat ik al 2x zwanger ben geweest en de bmoeder dus gerekt is geweest. wij klussen touwens pas vanaf hals feb, ivm, een kuurtje. wie o wie herkent dit??
Erger nog, ik heb altijd vanaf mijn menstruatie een druk afwisselend links en rechts vlakboven mijn lies (eileiders of dergelijke). Dit wordt dan erger naargelang mijn eisprong eraan komt, maar zelfs na mijn eisprong blijft die druk aanhouden. Ik weet niet of dit normaal is, maar het heeft wel met het groeien van mijn eitjes te maken.
Nee, dit ken ik niet maar ben ook maar pas voor t eerst gestopt met de pil. maar wat dacht je van ovu testen om het te checken? Of tempen? Succes
Dat had ik bij m'n vorige cyclus ook en nu ook weer. Dus denk dat dat wel normaal is. Bij mij is het soms ook een zeurderig gevoel. Je voelt t aan komen zeg maar
Oef!! Ik heb dat vroeger nooit gehad, het is pas begonnen na mijn curretage. Pak al 13 jaar geen pil meer dus het kan zeker daar niet van zijn. Waarschijnlijk voelen wij da beter als een ander zeker!