bruin slijm!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hallo allemaal!

Toch eens een vraagje van mij, ondanks ik het helemaal heb gehad met zwanger worden... en dus weinig meer hier te vinden ben.
    Tot vandaag.....

Ik moest vanmiddag naar het toilet en zag tot mijn grote verbazing een "kwakkie" bruin slijm in mijn broekje! Verder geen last meer van gehad tot net.... ik moest weer plassen, veeg af en echt een sliert van wel 5 cm bruinig slijm op mijn papiertje!
    Wat kan dit zijn?
    Volgens mij heb ik mijn ei al gehad (steekjes eierstokken gehad afgelopen vrijdag/zaterdag) En we hebben gisteren ook niet geklust ofzo..
    Ik gebruik geen ovutesten meer en temp niet dus zeker weten of ik mijn ei al heb gehad weet ik niet...

Groetjes Cyntje78

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    allereerst wat vervelend cyntje dat jullie al zolang bezig zijn! Maar meis houdt de moed erin het wachten wordt jullie ook beloond ;)!
    Maar over dat slijm: het zou slijm kunnen zijn van je eisprong? Heb je het wel eens vaker gehad? Misschien wel een goed teken :(

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nee, nog nooit! Daarom heb ik het hier gevraagd... Ik zal anders eens gaan zoeken op het forum.... misschien dat ik dan iets tegen kom?

4. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    mmm raar sorry maar ik heb het ook nog nooit gehad....sorry dat ik je niet verder kan helpen meis!

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Hoi,

Het kan zijn dat het een begin is van je menstruatie. Heb ik wel een paar keer gehad maar het kan ook wijzen op een zwangerschap, innesteling.
    Ik hoop voor je dat het nu wel goed mag gaan.
    Ik hoop voor je dat je wens snel in vervulling mag gaan.

Geef niet op.

Ik duim voor je...
    Liefs Riv.

6. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey Cyntje!

Ik heb PRECIES hetzelfde gehad wat jij ook had!! Ik had dinsdag mijn eisprong (voelde het echt) en vrijdag had ik 1 streepje bruine afscheiding in mijn slipje. Zaterdag werd dit net als wat jij had een bruine slijmsliert van wel 5 cm. Daarna werd deze rood bij mij en toen was het klaar. Daarna alleen maandag 1 druppeltje bloed gespot op wc papiertje en verder nix!!

Het kon nog geen beginnende menstruatie zijn aangezien ik ong. op dag 16/17 van mijn cyclus zat.

Vond het erg raar en weet tot nu toe nog niet wat het was. Nog een paar dagen wachten en dan weet ik of het met de innesteling te maken had of niet. Dat zou dan wel erg vroeg na mn ei geweest zijn, maar zou niet weten wat het anders kan zijn.

x

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het is iig heel anders als bruinverlies tijdens een menstuatie. Dat ziet er heel anders uit. Dit was gewoon 1 sliertje verder niets. Gisteren avond voor het slapen gaan met afvegen weer en net een heel kleintje... Nouja... ik zie het wel.

@Riv... ik zie dat jij al heel erg lang bezig bent :( Ik hoop dat jullie ook snel geluk mogen hebben!

Groetjes Cyntje78

8. nancy84

nancy84 Lid

22 sep 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Ik heb dit vorige maand ook gehad een paar dagen na mijn eisprong. Ik ben toch 2 dagen na mijn nod ongesteld geworden maar wel maar anderhalve dag heel weinig bloedverlies en zonder krampen. En deze maand heb ik mijn ei niet gevoeld ik heb wel soms een zeurend gevoel in mijn onderbuik en vorige week had ik een paar keer toen ik hoesten deed of plassen dat ik mijn buik dan vast moest houden omdat ie best gevoelig was. En ik heb 2 dagen spierpijn in mijn billen gehad terwijl ik niks inspannends gedaan heb. Maar mijn testen blijven negatief. Nu kan ik morgen naar het ziekenhuis om een echo te laten maken want de vk die ik gebeld had vond het ook een beetje raar. dus ik ben best nerveus voor morgen.

Liefs nancy

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oeh Nancy... dat is zeker spannend! Maar omdat je "ongi" 2 dagen later is geweest.... zou je ei dan ook iets later zijn geweest? En dus het slijm je eisprong? Of heb je getempt of ovutesten gebruikt?

Deel Deze Pagina