Endometriose en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaDi, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Hallo allemaal,

In mei het ik een kijkoperatie gehad aan mijn buik ivm vermoeden op endometriose. Er zijn toen een aantal plekken weg gehaald. Helaas bleek dat in mijn linker eierstok 2 cysten zitten van 4cm. Mijn rechter baarmoederband is verdikt en die geeft altijd enorme pijnklachten bij mijn menstruatie. Na de operatie zei de gynaecoloog dat ik gelijk zwanger mocht proberen te worden.
    De 1e 2 rondes was het niet raak. 1e ronden 28 dagen cyclus. 2e cyclus dacht ik te weten dat als ik pijn aan mijn tepels kreeg m'n ei was geweest. Echter werd ik niet 14 dagen later ongesteld maar 19 dagen later. Dus een cyclus van 33 dagen

Nu de 3e cyclus heb ik ovulatie testen gebruikt en toen de test aangaf dat ik mijn ovulatie zou krijgen kreeg ik inderdaad pijn aan mijn tepels. 2 weken geleden heb ik mijn ovulatie gehad. Afgelopen week pijnlijke borsten gehad en moeilijke ontlasting. Vanmorgen getest en negatief. Borsten zijn ook niet meer gevoelig dus maar weer wachten op menstruatie. Morgen zou het 28 dagen zijn.

Zijn er meer meiden die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten?

Graag zou ik wat ervaringen lezen/delen.

2. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Wij gaan nu de eerste rondes in na mijn kijkoperatie, ook bij mij is endometriose geconstateerd en weggehaald. We mogen nu eerst 3 maanden zo zwanger proberen te worden. Indien dit niet lukt dan kunnen we voor behandelingen gaan. (IUI/ivf). Hoe staat dit bij jullie?

Deel Deze Pagina