Lieve mensen, Ik zit nu op 8dpo en heb sinds drie dagen dat ik aaan één stuk door boer. Af en toe een klein vraagje misselijkheid. Heb deze symptonen nog nooit gehad. Iemand herkenning? Ik hoop dat ik zwanger ben
Ik hoop het ook voor je! Ieder heeft andere symptomen. Bij mij was het duizeligheid en al vroeg last van me bekkens. Dus bij jou kan dit je symptomen zijn. Succes met testen!
het kan wel een het hoeft niet lastig he dat zwanger worden en dan die rotwachtweken... ik ben vanaf 8 dpo misselijk en moet daardoor boeren nooit eerder gehad ook niet bij mijn zoontje. wel eens een dagje misselijk maar dit bleef dagen hangen. 11 dpo positief getest succes met wachten
Wouh, met 11 dagen al positief. Lekker vroeg! Ik verwacht zaterdag ongi te worden. Zo niet dan ga ik a.s. zondag testen. Idd super spannend. Je had al vroeg zwangerschapkwaaltjes. Ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik zou ook niet weten hoe het voelt hoor, dit wordt hopelijk de eerste!
Ik heb bij al mijn zwangerschappen in het begin veel geboerd ja, terwijl ik dat normaal niet veel heb.
Niet boeren maar ben enorm misselijk nu op 5dpo. Kan natuurlijk ook een griepje zijn... Ff afwachten...
Boeren is iets minder geworden. Vandaag ook niet misselijk.. We gaan het mee maken.. Zondag (15dpo) ga ik pas testen, bang voor de teleurstelling