ICSI Juni 2016 / Juli 2016

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by CaRu, Jul 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Dag Dames,

Ik zit inmiddels voor de derde keer op het wachtbankje en ik ben benieuwd of er nog meer dames moeten wachten ! Er zijn mij mij dinsdag twee toppers van een embryo's teruggeplaatst ! drie keer is scheepsrecht toch ?? :D

#wachtdag 4

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    He meis,

Jij heb zo te zijn ook al een hele geschiedenis, jeetje. Ik hoop voor je dat deze mooi blijft plakken voor je!

Ik heb waarschijnlijk zondag of maandag een punctie, ik word vanmiddag gebeld met definitieve planning. Spannend! Na 2 gestaakte pogingen nu eindelijk een stapje verder :)

3. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Helaas hebben wij inderdaad al een hele geschiedenis achter de rug ! We hopen dat driemaal scheepsrecht is. Bij ons is het ook zo dat dit onze derde en dus laatst vergoedde poging is... dat voert de druk nog wel even weer op...

Tweemaal een gestaakte poging dat is ook niets.... Hoeveel vruchtcellen heb je dit keer ? Oeee... spannend ik hoop dat ze de punctie definitief voor jou inplannen. Zou echt fijn zijn !

4. Evelien25

Evelien25 Lid

May 25, 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey !

ik ben deze ochtend langs het ZH geweest voor FM3. Langs de ene kant al enkele blaasjes die gegroeid waren tov de vorige keer (dinsdag). De andere kant blijft wat achter maar daar zitten ook nog 2 cystes (niet hormonaal actief ). Afgelopen dinsdag belden ze al om mijn dosis menopur te verhogen naar 3 ampullen gezien mijn bloedwaarden te laag waren. Vanmiddag krijg ik telefoon en weet ik of ik naar 4 ampullen moet gaan. Maandag terug naar het ziekenhuis voor FM4 en dan gaan ze me kunnen zeggen wanneer de pick-up zal doorgaan. Sinds vandaag echt wel wat buikpijn dus heb de indruk dat het nu wel vooruit gaat. Vermoedelijk pick-up woensdag-donderdag-vrijdag en dan de week erna terugplaatsing. En dan kan het wachten beginnen..

Veel succes voor iedereen hier !

5. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen

Klinkt erg goed ! Ik heb ook elke keer buikpijn voor mijn puncties ! Voor mij was dit elke keer een goed teken, omdat de eitjes dan beginnen te groeien. Ik hoop dat het goed voor je uitpakt en dus voor de punctie / pick-up mag gaan.

6. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

Jun 8, 2014
    688
    0
    16
    Female
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Wow 2 toppers super goed! Veel succes toegewenst. Zal voor je duimen.
    Hier nu bezig met decapeptyl volgende week eerste echo hoop dat ik dit keer iets meer geluk heb met het oogsten van follikels. Is mijn 2e icsi behandeling.... Begint nu zwaar te worden...

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,679
    182
    63
    Wat fijn twee top embryo's. Hopelijk blijven ze plakken... ik kan me voorstellen dat je de druk voelt van de derde poging... maar zoals ik in je onderschrift kan lezen kun je zwanger worden. Hou vertrouwen! Heb je nog cryo's?

Ik zit al een week op het wachtbankje van onze tweede ivf-poging, helaas maar 1 embryo die ook nog een dag achter liep bij terugplaatsing. Maar ook ik hou me eraan vast zwanger te kunnen worden (zie onderschrift).

Ook voor de andere dames: succes! Hopen op veel positieve resultaten!

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Succes dames op het wachtbankje, hou de moed vol!

Ik ben zojuist gebeld en heb zondag om half 11 de punctie! :)

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Ik zit sinds vanmiddag ook op het wachtbankje van onze eerste icsi poging! Heel erg spannend voor ons! Vooral omdat dit onze tweede poging in totaal is en we op de eerste poging ivf hebben gehad maar daaruit geen bevruchtingen zijn ontstaan. Nu heb ik een 8 cellige mini in mijn buik! Gaan twee spannende weken worden!

Wanneer heb jij je tp gehad en hoeveel cellig was deze? Wanneer is jouw testdatum?

10. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Spannend meid ik hoop dat er heel wat weggehaald mogen worden ! Ik duim voor je :)

11. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen

Helaas vandaag te horen gekregen dat ons ander eitje niet geschikt was voor de vriezer. Dus hebben weer niets op reserve. :(

Wij hébben inderdaad bewezen dat we zwanger kunnen worden. Op een gegeven moment moet je toch een keer geluk hébben en een plakkertje krijgen ??
    Succes met het wachten ! Wanneer mag je testen ?

12. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Spannend ! Kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig bent. Moet zeggen dat dat gevoel bij mij óók elke keer aanwezig is. We hebben tweemaal een a kwaliteit. Ze vertellen nooit hoeveel cellig bij ons in het ziekenhuis. Terugplaatsing had ik afgelopen dinsdag, zit nu dus op wachtdag 5. Testdag voor ons valt op dinsdag 19 juli ! Nog even volhouden dus... jij dan ? Wanneer mag jij testen ?

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,679
    182
    63
    Wat balen dat het embryo het niet gehaald heeft...
    Ik mag testen op zaterdag 9 juli (18 dagen na punctie).

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Vandaag de punctie gehad! 12 eitjes! Woensdag horen we hoeveel bevrucht en dan in de middag terugplaatsing

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Caru: is dit nu jullie laatste terugplaatsing? Omdat je niets in de vriezer hebt ?

16. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Hoi, ik wil me ook graag aanmelden! Zal vanavond even alles teruglezen.

Ik ben vanochtend ongesteld geworden en dus met de pil begonnen voor ICSI ronde 1 voor een brusje! Vrijdag hebben we de intake 😊

17. Evelien25

Evelien25 Lid

May 25, 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen de laatste follikelmeting gehad. Vanmiddag bellen ze me of ik woensdag of donderdag punctie heb. Ze zagen +/- 8 grote follikels en nog enkele kleintjes. Nu maar hopen dat er een bevruchting is..

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Welkom Espoir, de spannende tijd begint zich weer bij je aan te breken. Succes!

Evelien, schiet ook al op bij jou! Ik zat ook ongeveer rond die aantallen bij de laatste echo. En gister bij punctie hebben ze 12 eicellen gevonden, ik hoop het ook voor je. We lopen in ieder geval redelijk gelijk op!

19. CaRu

CaRu Actief lid

Mar 5, 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    @Espoir, Welkom en kom er gezellig bij zou ik zeggen ! oee spannend, hopen dat het goed voor je uit gaat pakken. :D

@Evelien, klinkt goed hoor 8 follikels ! Gewoon moed houden hoor. 8 follikels is een hele mooie kans. Ik ga duimen voor je

@Help, Ja dit betekent inderdaad onze laatste vergoedde poging omdat er niets in de vriezer zit bij ons. Misschien dat we een vierde ICSI gaan doen en dan zelf een paar duizend euro betalen of even een pauze inlassen en dan een vierde ICSI. Wij gaan sowieso door tot het bittere eind, omdat we weten dat we zwanger kunnen worden ! Alleen hoeveel geld dit in beslag neemt en hoeveel tijd zien we dan wel weer. Eerst maar even hopen op deze twee eitjes :p

Wat een mooi aantal zeg ! Daar komen vast en zeker hele mooie bevruchtte eitjes uit hoor. Alle vertrouwen in ;)

@Jolanda, ja heel erg jammer, maar je went ook wel een beetje aan dat negatieve gedoe. Het zit ons nog niet echt mee helaas. Dat is aankomende zaterdag ! Wouw hoe gaat het met de zenuwen ??? En hoe voel je je ?

20. dievine

dievine Actief lid

Oct 17, 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hi Dames

Ik haak ook even aan. Vanavond de eerste spuit erin :)
    En ook wij gaan voor een brusje. De eerste icsi is wonderwel goed verlopen en ons kleine blonde droppie wordt vrijdag 2 :)

we gaan de korte flair-up doen. Dus veel hormonen spuiten in een korte tijd, en zien wat het wordt. Eind van de week zal de 1e uitgangsecho zijn.
    We hebben nu wel de keus voor 1, 2 of 2 maar keuze qua terugplaatsing van eitjes (als de bevruchting lukt). Mijn echtgenoot zegt om voor 2 te gaan, want ja wie zegt dat er 2 blijven plakken. misschien wel of misschien niet. heeft een van jullie die overweging ook?

Degene die wachten: hopelijk blijft alles plakken!

Share This Page