He Pregnant en bijna pregnant ladies, Ik heb sinds vanmiddag een ontzettend branderig gevoel in mijn rechterboob, het blijft met vlagen voelen alsofie in de fik staat... iemand die dit herkent?? mijn linkerboob steekt heel af en toe, maar de rechterboob.... auch!!
Aaah, ook in de laatste dagen voor de NOD (ik mag over 4 dagen testen....). Pfffff.....spannend he. Ik had laatst pijn aan de linkerkant....alleen dan stekerig. Niet heeeeel erg, maar toch wel gevoelig. Maar ja, ik focus me ook wel heel erg op de pijntjes in de hoop dat ik zwanger ben.... Maar wie weet, ist wat. Succes deze laatste dagen!!
Ja, je gaat wel zoeken inderdaad haha, en ik dacht afgelopenw eek ook al wat steekjes in m'n boobs te hebben, maar wow weet nu pas echt wat boobpain is!! Hij staat gewoon echt in de fik zeg maar haha,
Nou, duimen dus! Ik ben ook echt aan het symtomen zoeken, hahah. Normaal gesproken raak ik voor NOD in de diarre (sry voor details, hahah), maar tot nog toe niet! En ik voel me bijzonder happy.... Nou ja, we wachten af.....pfff, wat duren een paar dagen opeens lang he