hoi meiden, ik heb even jullie hulp nodig.. zoals jullie mijn handtekening zien is mijn cyclus alles behalve regelmatig. Bij de gyn geweest begin dec alles nagekeken en alles zag er goed uit. dus werd weer naar huis gestuurd. nu zit ik op cd 25 en nog geen eisprong gehad ( ovu testen clearblue en temperaturen ) dat zou betekenen dat ik zoiezo weer een cyclus heb van boven de 40 dagen zeg maar. nu vraag ik me af vinden jullie dat ik na 9 maanden mag zeuren zodat ze aktie gaan ondernemen? want wordt hier een beetje gek van zit totaal geen regelmaat in. alvast bedankt voor jullie reacties! liefs
@lappie nee die heb ik niet haha, ben deze site nog een beetje aan het uitvogelen hihi sorry. ik ben eind mei gestopt met de pil toen 5 maanden niet ongi geweest, daarna weer een cyclus van 45 dagen toen 60 en nu ben ik weer aan het wachten. wat zou jij doen??
Ik zou even naar de dokter gaan, bij mij hebben ze bloed geprikt om te zien waar ik zat in mijn cyclus, is namelijk ook echt niets van te begrijpen bij mij. De dokter heeft toen ook nog een echo laten maken om de eierstokken te bekijken en zelf inwendig onderzoek gedaan en toen bleek alles oké te zijn (maar dat is bij jou dus ook ok zo te lezen). Primolut werkte hier niet om de boel te resetten, Etos zwanger worden/teunisbloemolie ook niet, dus ik heb eigenlijk weinig adviezen voor je behalve eventjes naar de dokter om even bloed te laten prikken om te checken of je eisprong nadert. (Die cyclus wordt er niet korter van, maar ik maakte me zorgen om mijn lichaam en dat is nu wel wat over omdat ik weet dat ik ovuleer dus wellicht stelt het je wat gerust)
jeetje dat van jou is ook een verhaal zeg! ben je nog niet doorwezen naar de gyn?? ik heb vandaag de gyn gebeld en ik heb me afspraak van maart naar half febr verzet dan gaat ze kijken wat voor medicatie of iets anders we kunnen proberen. want me bloed was ook goed. bedankt voor de tips!! groetjes