Positief of niet ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bibitje, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibitje

Bibitje Nieuw lid

10 jul 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik heb vorige week. Zaterdag een terug plaatsing gehad van een cryo en heb vandaag en heb gisteren een test gedaan en er kwam een controle streep en een een licht streepje. Zou ik dan echt zwanger zijn ???
    Wie heft dit ook mee gemaakt ?
    Mvg Bianca

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heb je ook pregnyl gespoten? Als dat zo is zou ik zelf de uitslag niet betrouwbaar vinden omdat pregnyl tot 14 dagen in je urine zit en dus de test positief laat zijn.

Als je geen pregnyl hebt gezet dan zou het idd positief kunnen zijn.

Heb je een foto?

3. Rian86

Rian86 Lid

8 apr 2016
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb als advies 2 weken te wachten met testen en lees dat ook bij anderen..

4. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Ik sluit me hier ook bij aan. Wij hebben ook als advies gekregen om 14 dagen te wachten na de TP. Dat zou betekenen dat je de 17e kan testen.

5. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Ik heb op een maandag een tp gehad van een blastocytje.. (Tp op dag 5) en ik had de zondag daarop (dus 6 dagen later) m'n eerste positieve test. Ik had op dinsdag (6dagen voor tp) pregnyl 5000 gekregen maar weet uit vorige pogingen dat pregnyl bij mij op 10 dagen uit mijn lichaam is...
    Als je overmorgen terug test en hij loopt mooi op dan mag je je klaar maken voor een vreugde dansje ;)

Deel Deze Pagina