Kan BI kwaad of is het gewoon vervelend?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jony, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Zoals mijn vraag het al zegt. Kan het echt kwaad of is het gewoon vervelend dat je niets meer kan door de pijn?

Ik had al een paar dagen oplopende pijn, 's avonds vooral heel erg ook al houd ik me rustig door de dag.
    Nu heb ik vandaag tegen de zetel geduwd met mijn voet en dacht dat ik door de grond ging van de pijnscheut.
    Nu geraak ik helemaal niet meer vooruit en moet ik bijna schuifelen, krijg mijn voeten gewoon niet voor elkaar gezet.

Kan dit kwaad of is gewoon de pijn vervelend?

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik zou een bekkentherapeut gaan bellen als ik jou was.

Ten eerste omdat dat je zwangerschap een heel stuk gemakkelijker kan maken, die enorme pijn is soms niet nodig. Ten tweede omdat bi wel degelijk schadelijk kan zijn, laat je goed adviseren.

3. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    ik heb al zitten zoeken voor bekken therapie. Woon in belgië maar vind er nergens geen. :(

4. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    En menselijke therapie? Die hebben ook veel kennis ervan, tips en informatie wat wel en niet kan. Hoe je het best kan tillen enz.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Het kan inderdaad schadelijk zijn, in het uiterste geval houd je de rest van je leven last. Er zijn zelfs enkele vrouwen die deels in een rolstoel belanden ook na hun zwangerschap.

Dus, zoek een bekkenfysio of koop het koop het boek van Cecile Röst. Houd rust, niet teveel belasten en luister naar je lichaam. Veel succes!

6. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Heb gelukkig eentje gevonden!! Ben daarnet langs de dokter geweest voor een verwijsbriefje, dus maandag onmiddelijk bellen om afspraak te maken!
    Hoop zoooo dat hij me gaat kunnen helpen de pijn te verlichten, of toch in ieder geval niet NOG erger te maken.

Deel Deze Pagina