Sorry dames, misschien ben ik nu heel blond (ben blond uit een potje dus ik MAG blond doen haha) maar wat is mmm? Ik ken al die termen nog niet zo goed, moest ook NOD opzoeken haha.. en ben nog niet super bekend met endo aangezien ze t pas sinds 1 maand weten.. @Novaa ja dat gevoel van oneerlijkheid is echt k** want mijn aller beste vriendinnetje, die ik al 22 jaar ken, die zegt "hij ligt in de box pak m maar, hij wil naar zn tantetje" heeft nu een poppetje van 3 maandjes oud.. en OH wat ben ik TROTS op haar en OH wat hou ik van mn "neefje" maar OH wat een jaloezie dat zij idd PERONGELUK zwanger is geraakt.. @JoliJoy hahaha idd to much information! Maar ik duim met je mee! @Liz pijnlijke borsten heb ik zowiezo altijd tussen eisprong en menstruatie in, dat is geen maatstaaf voor mij.. maar het niet ongesteld zijn is een ? voor mij.. maar zal deze ronde wel de uitschieter van 28-30 dagen hebben die ik soms heb.. ben t nog steeds niet en ook nog steeds geen voortekenen van "helloooo I'm comingggg", oftewel, geen krampen, geen buikpijn, alleen maar rugpijn (wat eerder geen menstruatiepijn klacht van mij is geweest) dus tja...... wat zal ik zeggen? Ik hoop dat ik zo snel mogelijk ongesteld word als t toch moet gebeuren want dit is ook niks, afwachten is niet mijn sterkste punt en idd mannen kunnen zich nou eenmaal niet zo inleven dat t echt lijkt soms word ik daar verdrietig van, alleen anderzijds denk ik dat ik dan maar lesbisch had moeten worden
Ja al die afkortingen zijn heel vervelend moest ik ook aan wennen toen ik op deze site ging meeschrijven. MMM is Medische Malle Molen en is zoiets al veel bezig in ziekenhuizen etc... Er staat onder het onderwerp VRUCHTBAARHEIDSBEHANDELINGEN bovenaan de forum een kopje met gebruikte afkortingen. Daar vind je alle antwoorden....
Ook ik heb endometriose (ongeveer 7 jaar geleden vastgesteld). Wij gingen meteen het IVF traject in. Na 1 mislukte poging toch na de 2e keer een gezonde zoon gekregen. Waarna na 3,5 jaar na een terugplaatsing van een cryo nog een gezonde zoon werd geboren. Veel success!
@Liz hahaha ja joh al die afkortingen.... @Danielle2911 wat fijn om te horen!! Dat zijn nog eens hoopgevende berichten! Top, bedankt voor t delen van jouw ervaring