Twijfels..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Diass, Jun 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Hallo allemaal...

Ik ben aan het twijfelen of mijn lichaam me voor de gek houd of dat het dan toch raak zal zijn. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en heb sinds donderdag avond (wat me toen in een keer overviel) vlagen van misselijkheid. Dit heb ik over de hele dag wel een keer of 4/5. Nu heb ik sinds 2 dagen wel af en toe wat lichte krampen in mijn onderbuik alsof de ongi er alsnog aan zit te komen. Ik weet niet wat dit nu dus is.. Word ik dan toch ongi of zou het raak zijn? Zou graag jullie meningen eens willen horen. Als ik vrijdag nog niet ongi ben heb ik me voorgenomen om eens te testen.

Groetjes:)

2. Bibi2

Bibi2 Lid

Mar 3, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Diass,

Waneer je vier dagen over tijd bent kan je testen... ik zeg even naar de drogist :D

Wat betreft je klachten is voor iedereen anders en helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden. Ikzelf ben extreem misselijk geweest tussen week 6 en 9. Ik hoop het voor je, ik duim voor je. Hou je ons op de hoogte?

Liefs

3. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Ja maar durf nog niet te testen haha erg he.. Ik hou je zeker op de hoogte!!

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Het kan twee kanten op gaan..heb je wel een regelmatige cyclus? Als dat zo is zou ik inderdaad testen want dan is t vreemd dat je overtijd bent.. Succes!

5. Bibi2

Bibi2 Lid

Mar 3, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wijffie dat je niet durft te testen zal iedereen bekend voorkomen :)
    Maar bedenk dan zo dat je dan wel zekerheid heb. Als het niet zo is kan je het loslaten, want zo kan je ook je duivels tegenhouden en ja als hij positief is dan ja weet ik het wat jij gaat doen; giga blij zijn in elk geval!! Lieverd koop twee testen, wacht tot je partner er is, vertel hem hoe je je voelt en gewoon doen! It is beter tot know..

Successsssss.

Weet je ook als het resultaat negatief is dan zijn we er ook nog, omdat we allemaal in jouw situatie hebben gezeten, je kan het! :)

6. MamAnna

MamAnna Lid

Jun 13, 2012
    12
    0
    0
    Even testen idd.. ook al durf je nog niet.. of wacht even.. (paar dagen extra)

Ben benieuwd naar je test uitslag dan :)

7. Manonvd

Manonvd Actief lid

Jun 13, 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ken het! Ik ben niet misselijk, maar wel buikpijn en pijnlijke borsten... nu zo'n 3 dagen overtijd.maar durf ook niet te testen haha! Alleen tja, negatieve zwangerschapstest of ongesteld: het is dan sowieso een teleurstelling. Dus hoe lang ga ik nog wachten in onzekerheid, is de vraag... en jij dus ook ;)
    Succes!

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik ben 2 x overtijd geweest en dikke stress maar toen ik testte en deze was negatief was ik ook zomaar ongi
    maak jezelf niet helemaal gek en doe die test 4 dagen is al heel wat ik testte al bij 2 dagen overtijd
    succes
    knuf

9. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Ik heb eindelijk een test gehaald en ga deze zometeen maar eens doen. Ben nu al nerveus hihi ik hoop het zo!

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Succes, en laat je niet gek maken hoor! Ik loop nu al dagen, wat zeg ik, al wel 2 weken met klachten die steeds sterker worden, en vanmorgen ook een negatieve test in handen. Alles kan zolang je nog niet bloedt! Laat je het weten?

11. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Spannend!!!
    En ? En ? En ? Heb je al getest???
    Hoop dat die posi is!!!

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    haha als je niet durft te testen zul je ook geen atnwoord krijgen! Hup naar de drogist jij! Nu zit je ook in onzekerheid! Dan heb je binnen 10 min duidelijkheid!

13. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    herkenbaar! Zolang je geen negatieve test in handen hebt, kun je nog zwanger zijn...Er zit helaas niks anders op dan toch te testen. Ben benieuwd.

Vorige ronde was ik ook regelmatig opeens misselijk, maar ben helaas toch ongesteld geworden. Dus het hoeft niks te betekenen, maar het kan natuurlijk wel!!
    Spannend!!

14. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Yes yes yes, ben zwanger! :D:D:D Heb ik voor niets zolang gewacht hihi. Bedankt voor alle leuke reacties!

15. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Superleuk
    Gefeliciteerd!

16. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    van harte gefeliciteerd:)

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    woow! gefeliciteerd! hoe lang waren jullie bezig? geniet ervan!

18. Diass

Diass Bekend lid

Jun 13, 2012
    602
    0
    0
    Dank jullie wel! We zaten in ronde 5.

19. xxxNellexxx

May 22, 2012
    37
    0
    0