Clomid en Puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Audrey1980, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Audrey1980

10 apr 2009
    70
    0
    0
    Hoi,

Zijn er meer meiden die clomid en puregon in 1 cyclus moeten gebruiken?

Ik moet van dag 3 t/m dag 7 150mg Clomid slikken. Op dag 8, 10 en evtentueel 12 150IE Puregon spuiten. En dan nog Pregnyl voor de eisprong. Tot nu toe heeft het niet het juiste resultaat opgeleverd.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb het nooit tegelijk in dezelfde cyclus gebruikt en ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord dat dat kon. Ik heb wel beide hormonen afzonderlijk van elkaar gebruikt. Bij mij sloeg Clomid heel wisselend aan en uiteindelijk ben ik er resistent voor geworden. Toen volledig overgestapt op hormoon-injecties en dat werkt gelukkig wel goed.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Had er ook nog niet van gehoord: ik zit nu in mn laatste clomid-cyclus, dan een maandje niets ivm vakantie en daarna stap ik helemaal over op puregon, dus niets niet dat combineren.
    Hoop voor je dat dit bij jou wel heel goed zal gaan werken!!
    Misschien wel ff een tip om aan je arts te vragen of je niet eerst zonder puregon mag proberen, 1 cyclus ofzo, wie weet dat je met minder heftige medicatie wel geluk zult gaan hebben ;)
    Volgens mij gebeurt het namelijk (bijna) nooit dat mensen dit zo krijgen...

4. Audrey1980

10 apr 2009
    70
    0
    0
    Ik heb drie rondes alleen Clomid gebruikt, maar door het niet gewenste resultaat zijn we over gestapt op deze behandeling. Dit is de derde ronde met Clomid en Puregon samen en tot nu toe krijg ik wel een rijp ei. Alleen geen eisprong, ondanks de Pregnyl!

Deel Deze Pagina