Na 4 IUI behandelingen en bezig met de 5 IUI lijkt het erop dat ik endometriose heb. Ik heb 20 december een gesprek hierover en ws krijg ik een kijkoperatie. Wat staat mij te wachten? Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen want ik vind het allemaal erg spannend.
Hallo Schattig. Vervelend dat je endometriose hebt! Heb je er ook veel last van (pijn e.d.)? Wat je schrijft is erg herkenbaar; ik heb het ook en ben dezelfde weg gegaan. Een kijkoperatie is vaak om te inventariseren hoe erg de endometriose is en om eventueel dingen als cystes weg te halen. Veel artsen adviseren bij endometriose om meteen voor ivf te gaan, omdat je daarbij de grootste kans hebt om zwanger te worden. Want iedere maand dat je menstrueert, kan de endometriose weer 'aangroeien'. Er is trouwens al een topic over endometriose en de MMM. Je bent van harte welkom om daar aan te haken en al je vragen te stellen.
Bedankt voor je reactie! Wat fijn om te lezen dat het bij jou uiteindelijk ook gelukt is. Ik heb wel pijn maar ik heb een hoge pijngrens dus ga gewoon verder zonder medicatie of iets! Ik zal eens kijken bij de topic.