Ik zit er over na te denken om over te stappen van ZH. Nu zit ik in Zwijndrecht voor de FM's en punctie en in R'dam voor de bevruchting en terugplaatsing. 17 januari heb ik evaluatiegesprek na onze laatste mislukte poging. Ik heb nu het gevoel dat ze teveel de schema's volgen en niet echt naar de persoon/situatie kijken. Ik hoor veel goede verhalen over St Elisabeth in Tilburg en ook veel goede verhalen over België (Gent) Zijn er hier meiden die bij één van bovenstaande ZH lopen? En hoe gaat dat in z'n werk.....dat overstappen? Kom ik dan weer op een (wacht)lijst? Moet ik een soort van verwijsbrief hebben van mijn arts nu of kan ik gewoon zo bellen en een afspraak maken?
Je moet sowieso zelf contact opnemen met het ziekenhuis waar je onder behandeling wilt en de kans van een wachtlijst is aanwezig. Jouw huidige ziekenhuis kan je status overdragen. Succes! Elmo
Oh, veel artsen willen wel vaak bepaalde onderzoeken zelf nog doen....hou daar dus maar rekening mee. Elmo
Hey Ginny, Waarom ga je dan niet in zijn geheel naar het EMC. Het is qua vruchtbaarheidsbehandelingen een ontzettend goed ziekenhuis. En het belangrijkste er is geen wachtlijst. Tilburg heb ik ook goede verhalen over gehoord. En uitwijken tot Belgie, is misschien ook een optie. Daar doen ze toch ook Assistent Hatching? Heel veel succes lieve Ginny. Groetjes, Elvira
Ik ben ook geholpen in het St. Elisabeth in Tilburg en ik kan je zeggen dat het idd een geweldig team van ferts.artsen en gyns is. Je wordt erg persoonlijk benaderd en voelt je gelijk op je gemak. Verder hebben ze statistisch gezien erg hoge slagingspercentages in alle vormen van vruchtbaarheidsbehandelingen. Succes met je keuze!
ik ben ook onder behandeling van EZ tilburg en idd staan ze vrij hoog met slagingspercentage enzo het team is ook heel aardig, misschien eens bellen voor een info gesprek dat kan altijd. als je het nr wilt hebben zeg het maar heel veel succes meid! hopelijk gaat het jullie lukken!
Elvira Ik vind ze in R'dam erg onpersoonlijk en ik heb gehoord dat Tilburg betere resultaten boekt als R'dam. Hoe zit dat trouwens als je naar België zou gaan qua verzekering? Ik heb gisteren een bevestigingsmail gehad van Univé dat ik ben geaccepteerd en de polis wordt opgestuurd. Maar geldt dat nou ook als je dus naar een ZH in België gaat? Ik ben nu wat info aan het verzamelen over Tilburg en België (Gent) en probeer in contact te komen met mensen die bij één van deze ZH zijn geweest. Dus als jullie nog info hebben...kom maar op!