eisprong gehad, negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney12445, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    hoihoi,

Ik heb rond de 14e/15e dag een eisprong gehad, tenminste dat denk ik.
    Want ik had veel slijm, en was ook rekbaar en doorzichtig.

Mijn laatste x ongesteld was 3 april.

Nu heb ik de 35ste dag ( want vorige cyclus was 34 ) een test gedaan en die was negatief.
    Maar ik word maar niet ongesteld. Ik heb wel veel witte afscheiding en heb laatst een aantal dagen achter elkaar enorme hoofdpijn gehad maar weet niet of het hier iets mee te maken heeft.

Mijn familie vind dat ik een beetje dikkere buik heb gekregen terwijl ze niet eens weten dat we aan het proberen zijn.

Snapt iemand misschien wat er aan de hand is, want ik snap niet waarom ik dan niet ongesteld word terwijl ik dus wel denk dat ik mijn ei heb gehad.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi,

Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Als het je tweede ronde is, kan het zijn dat je lijf een beetje van slag is? En zal ik als ik jou was over een paar dagen nog een keer testen. (Ik heb trouwens altijd een wat opgezette buik als ik ongesteld moet worden, en weeg ik ook iets meer.)

3. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    wij zijn al 3 maanden aan het proberen

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heb je daarvoor ook de pil geslikt? Zo ja, misschien moet je lichaam nog wennen aan de nieuwe situatie en is deze cyclus wat langer.
    Ik krijg ook altijd een dikkere buik voor mijn ongi. Nu al een dikkere buik van een zwangerschap is vrijwel onmogelijk, of anders toeval (lekker gegeten de afgelopen dagen? :) )

Deel Deze Pagina