beweging voelen bij 25 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door susan99, 19 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    hoi ik ben nu 25 weken en voel de baby amper, het is mijn 2e (goede) zwangerschap en de eerste zs voelde ik veel beter. De placenta ligt op dezelfde plek als vorige keer (voor en laag) . vannacht urenlang contact proberen te maken maar lukte niet..en afgelopen week probeer ik dat ook steeds dus op mijn linkerzij en hele tijd wachten en wat wiebelen om de baby wakker te maken maar geen schopjes.

vorige week heb ik 1 keer een uurtje lang schopjes gevoeld maar verder voel ik alleen af en toe een lichte trilling.

moet ik hier iets mee doen, ik loop in een ziekenhuis, maar ik ga volgende week voor een maand op vakantie, en heb daarna pas weer een afspraak.ik had gehoopt dat ik nu toch wel dagelijks wat zou voelen. ik maak me dus zorgen maar dat doe ik al die tijd al ook bij mijn eerste zs. het is dus niet zo dat de bewegingen minder worden maar ik dacht op deze termijn wel eens wat meer te voelen zeker als ik ontspan of contact maak

alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Susan,

je hebt drukke en minder drukke kindjes. Over het algemeen is het zo dat je je kindje pas vanaf 28 weken elke dag hoeft te voelen. Als je ongerust op vakntie gata kun je ook niet genietn, dus ik zou maar even contact opnemen met je arts, en de situatie uitleggen.

Mirjam

3. susan99

susan99 Actief lid

1 feb 2008
    182
    0
    0
    hoi mirjam, dankje wel , ben ondertussen al geweest en ze hebben een echo gemaakt. DAarop zag je het wel bewegen maar ik voel het niet, de placenta ligt helemaal tegen mijn buik aan en de baby met armpjes beentjes richting mijn rug dus ws is dat de reden.

Deel Deze Pagina