Pijnlijk / zwaar gevoel onderbuik

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by snoopy100, Feb 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoopy100

snoopy100 Actief lid

Sep 12, 2011
    237
    42
    28
    Female
    Brabant
    Hoi,

Ik zit nu op mn 10e stimulatie dag en vandaag tijdens de 2e echo zijn er 13 follikels gezien. Er waren er nog een stel redelijk klein, daarom moet ik nog blijven door stimuleren, en moet ik overmorgen terug voor een 3e echo. Heb alleen wel redelijk wat last van mn onderbuik. Herkennen jullie dit? Ben bang dat het alleen nog maar erger gaat worden, omdat ik nog 2 extra dagen moet stimuleren. Wat nemen jullie tegen de pijn? Paracetamol? Of kun je ook Naproxen nemen?

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Hoi Snoopy, Ik had dat ook de 2e x toen had ik ook 13 follikels.. Is eigenlijk logisch he als er zoveel groeit enz.. Ik heb niets gebruikt.. durf meestal niet echt iets in te nemen als ik bezig ben met een poging.. maar paracetamol mag wel hoor.. Sterkte meis.. Hoop op een mooi resultaat:D

3. sjak

sjak Niet meer actief

Mooie opbrengst hoor! Ik had de eerste icsi ook zo'n 15 follikels zitten en had ook buikpijn. Ik heb toen de gyn gebeld of dat erbij hoorde. Ze vertelde me dat een follikel zo'n 2 cm in doorsnede kan worden, dus je kunt nagaan je hebt nu 13 'knikkers' van zo'n anderhalve centimeter aan je eierstokken groeien! Niet raar dat je daar last van kunt hebben.
    Ik denk dat paracetamol geen kwaad kan hoor.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Mooie score hoor! Bij zoveel follikels is het logisch dat je een zwaar gevoel hebt. Veeeeel water drinken (min 2 liter per dag), heel rustig aan doen en evt paracetamol nemen. Probeer tussen de middag even tegaan liggen, en laat het huishouden(stofzuigen etc) aan je parnter over. Ook na de punctie zal het niet meteen over zijn, de leeggezogen follikels vullen zich dan met vocht. Ook dan geldt heeeeeel veel water drinken en rustig aan doen.

5. love2beme

love2beme Actief lid

Jul 7, 2012
    259
    0
    16
    Female
    Verzorgende
    noord holland
    Heb nu ook het zelfde heb vandaag een echo gehad en had aan elk kant 11 eitjes dus opgeteld 22.

Heb te heftig gereageerd want ik doe iui.:x

Krijg me broek niet dicht tepels zijn gevoelig en pijn in mijn liezen .
    Lopen gaat gelukkig wel maar voel me wel echt opgezwollen.

Veel succes met je behandeling en gelukkig heb je een mooie opbrengst.:)

6. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

Dec 29, 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi Snoopy,

Ik ben gisteren voor mijn punctie geweest en terwijl ze eerst dachten dat er 25 zouden zitten bleek ik uiteindelijk 29 eitjes te hebben waarvan 21 volledig volgroeid en de anderen zijn hogstwaarschijnlijk ook bruikbaar.

Tot aan de punctie had ik wat ongemak van mn buik en vooral de rechter kant maar verder eigenlijk vrijwel geen pijn, wat ik vaak hoor dat je kunt nemen voor de pijn zijn kinderparacetamol, die beschadigen ook je eitjes niet en dat is natuurlijk wel belangrijk ;)

Succes met nog 2 dagen stimuleren, het komt vast allemaal goed!

Succes!

Liefs,

Hopefulness

Share This Page