hai hai ik had even gewacht met het plaatsen hier op de topic,ik twijfelde enorm met die vage testen. Ik had 4 dg voor NOD getest en was vaag dat begrijp ik,dus na de NOD ook tot 4/5 dagen overtijd had ik een HELE DIKKE VETTE STREEP, DIE VAN CLEARBLEU ZIE ALBUM. DUS is het niet te missen. Dit wordt ons tweede brusjeeee. voor onze Terence. we zijn echt blij,ik ben in Maart uitgerekend 25 maart. groetjes Loesmari
gefeliciteerd en ik hoop dat je die dag mag bevallen hahaha t is n mooie dag want dan word mijn zoontje 2jaar! groetjes krullie
dank je wel dames. Ik ben er echt blij mee met al die felicitatie's geen 1 in de familie weet t nog en dat willen we even zo houden. Verassing tog Mijn moeder heeft al een vermoeden ze zei laatst tegen mij: hé je hebt bredere heupen gekregen he! ik huhu hoezo,watan?)dacht bij mezelf zo snel al iets zichtbaar?) Mijn moeder zag het bij onze eerste ook al vroeg hahaha. eng he dat sommige moeders(vrouwen) dat kunnen zien. in ieder geval bedankt voor alle felicitaaaaassss... JULLIE OOK GEFELICITEERD.