S' morgens niet misselijk, alleen tijdens het koken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Onswondertje14, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onswondertje14

Onswondertje14 Nieuw lid

31 dec 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames,

Ik ben nu 7 weken zwanger en ben nogal onzeker.. aangezien we eerder een miskraam hebben gehad met 6 weken.
    We hebben een echo gehad en het hartje klopte en alles zag er goed uit :D
    Ik heb alleen zere borsten en een beetje moe, voor de rest voel ik me prima!
    Zodra ik ga koken gaat het mis, als ik het eten opzet wordt ik heel erg misselijk en krijg ik daarna geen hap door mn keel terwijl ik wel honger heb haha
    Is het normaal dat ik morgens nooit misselijk ben??

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Had ik bij de eerste precies zo! Was trouwens meisje
    Wel fijn dat je de dag dan met energie opstart omdat je gewoon kan ontbijten, vonf ik in ieder geval voordeel

Nu heb ik t Smorgens en blijf je de hele dag brak

3. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook geen andere symptomen, naast de vermoeidheid en groeiende borsten. Vond de geur van (vloeibare) bakboter wel erg vies! Eetlust werd er wel wat minder van...

Ik was soms ook wat onzeker maar komt allemaal goed! Probeer wat te genieten meid!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook geen last van misselijkheid. Ik werd beroerd van kooklucht en dan voornamelijk van het bakken van vlees. Alleen het aanzicht al, bah! Ik heb dus de eerste weken niet veel vlees gegeten. En ik vond halvarine heel erg stinken.

Voor de rest zo nu en dan een draaiende maag, maar ik heb nooit last gehad van ochtendmisselijkheid of overgeven. Sommige vrouwen hebben daar gewoon geen last van. Dat zegt niks over de zwangerschap.

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ben soms ook s ochtends misselijk. Maar dat misselijk worden van eten koken is heeeeel herkenbaar. Vooral vlees idd, bleeegh. Tijdens mijn vorige zwangerschap was het nog erger, toen zat ik in de tuin als het eten op stond.

6. Onswondertje14

Onswondertje14 Nieuw lid

31 dec 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames! Voel me een stuk beter!!
    Probeer er echt van te genieten ondanks mn onzekerheid :D

Deel Deze Pagina