Wanneer hadden jullie een knaltest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door speransa, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Dames,
    De titel zegt het al. ;)
    Ik heb vanaf 2 Jan posi getest,ik ben natuurlijk superrrrblij :D
    Maar ik heb tot nu toe geen knaltesten gehad.ik test om de 2 dagen vooral omdat ik nog angst heb dat het mis gaat.ik heb de digi cb eergisteren gedaan en die was posi 1/2 weken.
    De testen worden wel iets donkerder,maar geen knaltesten...zoals ik bij sommige zie op nod of voor hun nod.

Maak ik mezelf nou gek ?
    ik heb de kv test foto's in me album tot 5 Jan,vanochtend weer 1 gedaan en ietsie donkerder,maar geen vette roze streep...:(
    Maak ik nog te weinig hcg aan ? Ben pas 4 weken en 1 dag,maar ik kon al testen vanaf 2 jan...ik word doodziek van mezelf....kan niet eens genieten...

Liefs S :)

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Zie mijn kv test 2 dagen na nod. Ook nog niet zo'n dikke streep als de controlestreep. Ik dacht er ook al over na om nog een pakje testen te halen en dan van het weekend of maandag (ben dan 5 weken) nog eens te testen voor een echte knaltest.

3. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een knaltest? Die had ik op mijn NOD dag. Ik kreeg op de clearblue digital gelijk 3+

Denk niet dat die 3+ klopte, want het was gewoon op mijn NOD dag, maar hij was voor mij wel gelijk SUPER positief. Ook de kruidvat test deed ik een dag later en ook die was super dik positief.

Ik denk dat ik veel HCG aanmaakte???? Dat zeggen ze toch...de een heeft veel HCG gelijk in het begin, de ander wat minder.
    Hoe dan ook, streepje is streepje....dus ZWANGER!!

Gefeliciteerd meid en probeer er toch lekker van te genieten!

4. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Kijk deze is van in de ochtend 1ste urine

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

gefeliciteerd !!

zie mijn fotoalbum

middelste foto sensitest sensitive 6 dgn voor nod geen ochtendurine
    3 de foto kruitvat 2 voor 5 euro 4 dagen voor nod geen ochtendurine
    1 ste test kruitvat 2 voor 5 euro dag van nod wel ochtendurine

spinnekop

bij mijn eerste zwangerschap was mijn test net als die van jou nu
    toen heb ik 5 dgn na nod getest en kreeg ik ook zo'n streepje

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb bij mijn miskraam altijd net zo licht posi getest als jou ....
    bij mij betekende het dat het niet goed zat,

nu had ik 2 dagen na nod een knal positieve test.

ik hoop uiteraard voor jou dat het gewoon helemaal goed zit en je je geen zorgen hoeft te maken !!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat akelig voor je, ik snap heel goed je onzekerheid..... maar misschien maak je gewoon heel weinig HCG aan, zou best kunnen! kan je niet eerder een echo krijgen? heb je de verloskundige al gebeld? anders moet je gewoon even zeggen dat je je enorm veel zorgen maakt, of je eerder een echo kunt krijgen. (ik kon vorig jaar met 8 weken al het hartje zien kloppen)

ik test ook altijd met kruidvat, en zowel bij Sam als nu werden ze met de dag echt donkerder. Misschien heeft je verloskundige wel ervaring met deze testen. ik zou even bellen als ik jou was....

hoop voor je dat het gewoon goed zit!!! heel veel succes en ik duim voor je!!

liefs muis

8. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    @muis26 ze worden wel iets donkerder maar niet veel,ik denk nu echo laten maken niks uit maakt,vorig jaar heb ik ook een spoedecho gehad en dat was met 5 weken en 6 dagen en toen hebben we hartje gezien ,goed kloppend,heb nu een kleine van 6 maanden.Maar de vk vond het echt vroeg dat we een kloppend hartje zagen,ze had ons ook gewaarschuwd daarvoor,Ik ben nu pas 4 weken en 1 dag...dus nu zien ze toch niks,miss eventueel dokter bellen voor hcg test ik had ook gelezen dat het een bbz kan zijn,als je licht blijft testen !!!!!!!!!
    Pffff ik maak mezelf helemaal gek.bij me jongste heb ik pas met 5weken getest en toen had ik een duidelijke roze streep alleen het was de oude type van kv,waar ze nu dus kruisje van hebben.Maar ik vond hem ook niet echt van wauw wat een knaltest,heb ook niet meer getest daarna,en ik droeg nog wel een tweeling,1tje verloren.:(
    Met me oudste zoon van nu 11 j,heb ik een keer getest op me nod en hij was zo licht dat ik het amper kon zien,ook niet meer getest...en hij is er hoor.
    Waarom test ik me nu zo gek dan,,,ik word moe met alle enge verhalen die ik op internet lees..en dat is het ,ik speur me te veel ...lees allemaal dingen die me bang maken

Liefs S

9. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Kan me helemaal in je laatste tekst vinden...het is wel leuk hoor internet, maar het maakt je helemaal gek omdat je nl ook veel minder leuke dingen leest.
    Je weet dat er minder leuke dingen kunnen gebeuren...maar dat wil je nu helemaal niet weten.
    Je wilt alleen maar blij zijn en met alle leuke dingen bezig zijn....ik heb de afgelopen dat wel 7 testen gedaan om zeker te weten dat ik echt wel in verwachting ben.
    Een mens kan toch raar in elkaar zitten he!
    Heel veel succes en ik hoop dat je snel een beetje je rust kan vinden.

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb nooit een knaltest gehad
    en heb hier twee meiden rondlopen

11. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Dat geeft me weer hoop.k weet echt niet waarom k me zo voel,het is alsof k me niet te blij mag laten voelen.k voel me lichamelijk ook gewoon goed,behalve pijnlijke borsten en lage rugpijn.en k heb behoorlijke last van jeuk op armen en gezicht.zijn er meer dames die licht teste en alles was goed?
    Liefs s

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb me eigenlijk er nooit zorgen om gemaakt
    ik voelde gewoon dat het goed zat.
    succes meid!

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb 30 december positief getest met clearblue, een mooi dik kruis en op 31 december een zwanger op de digitaal

Nu heb ik gisteravond nog een kruidvat testje gedaan, die is wel overduidelijk maar ben af en toe nog wel een beetje onzeker hoor

14. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ik kreeg ook geen knaltest maar wel met clear blue digitaal +3 week zwanger

15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ik had op mijn nod een positieve test. Deze knalde niet, maar was wel duidelijk.
    De dag er na en 3 dagen er na was er niet echt veel verschil.
    9 dagen na mijn nog weer een keer getest, deze knalde. De test van moeders voor moeders 11 dagen na mijn nod knalde ook.

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja ik bedoelde ook niet nu meteen een echo, maar met 8 weken ofzo. anders moet je tot de 12e week wachten.
    en je laatste test is wel iets donkerder he!!! dat is wel positief. en van internet word je idd niet vrolijk, maargoed iedereen doet het, terwijl je weet dat het niet verstandig is....

net zo lang zoeken tot je iets akeligs vindt, en dan denken he shit had ik nou maar niet gezocht.... denk dat iedereen dat wel kent.

ik zou gewoon even door blijven testen als ik jou was. want misschien komt het bij jou gewoon iets later op gang, mijn eerste 3 streepjes waren ook best gelijk... maar daarna werden ze donkerder. en iedereen heeft natuurlijk andere testen.

ik straal je heeeeeeeeeleboel positieve energie toe!!!!!!!!!!

liefs muis

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

dit was van 28 decemter tot 31 december

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

en dit op 4 januari, dus 8 dagen na eerste vaaaag positieve test!

19. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Bedankt dames :)

ik zit nu op 2 dagen na nod,en 8 dagen na 1ste posi test.

Ik ga maandag weer testen en zie het wel ;)

Ik moet het loslaten en van het positieve uit gaan,gelukkig lees ik toch bij veel van jullie dat de knaltest pas later na nod kwam.

Ik voel toch dat het goed zit,alleen de testen maken me onzeker :(

Liefs S

20. Hokiepokie

21 dec 2009
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt helemaal goed, speransa! Ik had 6 dagen NOD de 1e vage test(op NOD) een knaltest! Maandag nog een keer doen en dan zul je zien dat jij ook een knaltest hebt!

Deel Deze Pagina