Ene dag wel klachten andere dag niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roosje70, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje70

roosje70 Lid

31 jul 2007
    10
    0
    0
    Ik heb echt iets raars hoor...

Ben als het goed is morgen precies 7 wkn....
    Van het weekend werd ik heel misselijk hele dag door, in middag iets minder en savonds ook weer erger.
    Ook gevoelige tepels...

Maar gisteren had ik ineens nergens last meer van? Schrok me rot natuurlijk...

Vandaag toch weer ietsjes gevoelige boobs en wel weer wat meer met vlagen misselijk.
    Is dit normaal dat dat soms paar dagen minder is en dan weer niet?

Ben natuurlijk ban dat het mis gaat of aan het gaan is?

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat je beschrijft is heel normaal..probeer je geen zorgen te maken en juist te genieten van de momenten waarop je geen klachten hebt..

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    volgens mij heel normaal
    ik had tenminste wel de enige dag meer zwangerschapkwaaltjes dan de andere dag of helemaal geen kwaaltjes.
    (meestal heb ik nergens last van :D )

4. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    daar hebk ook last van... de ene dag voel ik me helemaal top en de andere dag is er nixx meej te beginnen zoo ziek dat ik dan ben.. maar jah...

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    De kwalen kunnen komen en gaan hoor! Geniet van de dagen dat je kwaalvrij bent!

6. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    hoort daar ook rugpijn bij?

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb eigenlijk ieder dag wel klachten. ik ben de hele tijd moe en tot nu toe ook iedere dag misselijk. alleem mn boobs doen niet iedere dag op dezelfde manier mee.
    liefs doris

8. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Heb ik helaas ook
    Zo heb ik dagen dat je echt niks merk op het schoppen van de kleine na en zo ben ik zo beroerd als het maar zijn kan
    al merk ik nu dat ik me vaker zwanger voel met alle bijbehoorde kwaaltjes als Maja schiet ook al op he
    Gelukkig wel

9. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Super herkenbaar hoor, ene dag hang je boven de WC en andere dag voel je je prima, niets om je zorgen over te maken, had ik ook, zelfs eerder ook een topic over begonnen op dit forum, en het gaat nog steeds heel goed met mijn zwangerschap :)

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Sorry hier ook nog ff een (over)bezorgde mama in spe.

Ik heb dat vandaag dus ook dat de symptomen ineens veeel minder zijn. Het gekke is ook dat mijn borsten ineens wat kleiner zijn vandaag!

Wie heeft dat ook gehad?
    Maak me echt zorgen pffff

11. Daphne3726

Daphne3726 Nieuw lid

8 jul 2007
    3
    0
    0
    Evergem
    Daar kan ik helemaal van meespreken! Ik werk in een ploegenstelsel en heb om de twee weken de vroege en de late.
    In de vroege ploeg is dit echt verschrikkelijk, dan moet ik 's morgens overgeven en ben ik echt misselijk. Over het algemeen blijf ik heel erg moe en futloos, hoop dat dit snel wat betert. En op andere dagen heb ik dan ineens heel erg veel energie en kan ik alles aan in het huishouden, maar die dagen zijn jammer genoeg in de minderheid.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik had dat ook hoor en werd soms gek van bezorgdheid. Tot nu toe gaat alles nog steeds prima met de beeb, dus die klachten zeggen maar weinig ;)

Deel Deze Pagina