witte plekjes baarmoeder mond

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jt82, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    beste vk

weet niet of ik deze vraag aan de juiste mensen maar doe het toch maar,

vanmiddag heb ik mn zoveelste inwendige onderzoek gehad alleen deze keer bij de ha,

nou zit er een heel verhaal om heen,maar mijn vraag voor dit moment is,; zij zag tijdens het onderzoek (heeft kweekje afgenomen en uitstrijkje)een paar kleine witte plekjes op de baarmoeder(mond/hals?)
    ze kon het ook niet thuis brengen en had zoiets eerder niet gezien!
    heb hele vreemde afscheiding en soms oud bloed verlies daarbij, en dat komt vanuit de baarmoeder
    ben voor 3 maanden terug geopereerd aan een bbz met verwijdering van mn linker eileider, en sinds dien is het alleen maar puinhoop en heel veel pijn en vele onderzoeken wijzen (nog) niks uit!
    nog geen normale ongi gehad een x 2 halve dagen bloeding door primolut

ik weet dat ik nu de uitslag moet afwachten maar kan iemand mij misschien vertellen wat eventuele witte puntjes zouden kunnen zijn... ben al zo lang in een nare periode nu dus heb hier ook weer flink van in mn maag nu,voor het zelfde geldt een gewone schimmelinfectie oid zou toch ook kunnen.......

alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Sorry daar kunnen wij als verloskundige je helaas niet bij helpen. Ons vakgebied is daar niet op gericht voor vragen moet je bij je huisarts zijn. succes!

Imke

Deel Deze Pagina