witte "wolkjes" in plas

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jesje1982, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo zwangere dames,

ik ben nog niet zwanger(denk ik) maar heb wel een vraag. ik ben nu 2 dagen overtijd en wilde vanmorgen gaan testen met kv 2 voor 5 euro, dus ik in een beker plassen. drijven er allemaal witte wolkjes in mijn plas. ik noem het maar wolkjes want daar lijkt het op;)
    de test was overigens negatief, maar nou zei mijn zus dat ze dat had toen ze zwanger was en zij heeft 4 kinderen, dus spreekt uit ervaring hihi. mijn zwager zag de foto die ik naar mijn zus had gestuurd ook per ongeluk gezien en schrok al, dacht dat het van mijn zus was haha. toen ze vertelde dat dat mijn plas was zei hij oh die is zwanger:$
    nou is mijn vraag aan de zwangeren: herkennen jullie dit???

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Die witte wolkjes zijn eiwitten die in je urine zitten, maar ik heb dat ook regelmatig en ben niet zwanger. Normaal als je plast zie je het niet maar nu je het opvangt ga je er op letten. Het is heel normaal dat je dit hebt, dus ga er niet vanuit dat je zwanger bent, kan het alleen maar meevallen toch ;)

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad, maar ach dat zegt niks, iedereen is anders!

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ik heb het ook, zwanger en niet zwanger dus het zegt idd niet zo veel
    Het kan ook van je afschijding komen en dat valt dan ook in het bekertje waar je je urine in opvangt

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ok dank jullie wel.
    we zien het allemaal wel, maar viel me gewoon op;)

6. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ik weet nog goed dat het mij ook opviel vlak voordat ik een test deed. Hij was toen wel positief... Maar ja, eerlijk gezegd denk ik dat je eerder van een test uit moet gaan dan van hoe je urine eruit ziet. Maar aan de andere kant, geen bloed houd moed!!!

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja precies;) vandaag nog steeds geen bloed dus....
    maar ja ook nog steeds geen posi test:(
    ik wacht af tot donderdag of vrijdag met testen en dan zien we wel;)

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb eigenlijk altijd van die wolkjes in mijn urine zitten. Ik wis niet eens dat dat niet hoorde.

9. happymama

happymama Niet meer actief

ik had t ook toen ik zwanger was !!!!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb het nu ik zwanger ben ook, maar ik had het ook altijd tussen eisprong en ongi in.... dus zegt helaas helemaal niets. ;)

Deel Deze Pagina