hallo zwangere dames, ik ben nog niet zwanger(denk ik) maar heb wel een vraag. ik ben nu 2 dagen overtijd en wilde vanmorgen gaan testen met kv 2 voor 5 euro, dus ik in een beker plassen. drijven er allemaal witte wolkjes in mijn plas. ik noem het maar wolkjes want daar lijkt het op de test was overigens negatief, maar nou zei mijn zus dat ze dat had toen ze zwanger was en zij heeft 4 kinderen, dus spreekt uit ervaring hihi. mijn zwager zag de foto die ik naar mijn zus had gestuurd ook per ongeluk gezien en schrok al, dacht dat het van mijn zus was haha. toen ze vertelde dat dat mijn plas was zei hij oh die is zwanger nou is mijn vraag aan de zwangeren: herkennen jullie dit???
Die witte wolkjes zijn eiwitten die in je urine zitten, maar ik heb dat ook regelmatig en ben niet zwanger. Normaal als je plast zie je het niet maar nu je het opvangt ga je er op letten. Het is heel normaal dat je dit hebt, dus ga er niet vanuit dat je zwanger bent, kan het alleen maar meevallen toch
ik heb het ook, zwanger en niet zwanger dus het zegt idd niet zo veel Het kan ook van je afschijding komen en dat valt dan ook in het bekertje waar je je urine in opvangt
Ik weet nog goed dat het mij ook opviel vlak voordat ik een test deed. Hij was toen wel positief... Maar ja, eerlijk gezegd denk ik dat je eerder van een test uit moet gaan dan van hoe je urine eruit ziet. Maar aan de andere kant, geen bloed houd moed!!!
ja precies vandaag nog steeds geen bloed dus.... maar ja ook nog steeds geen posi test ik wacht af tot donderdag of vrijdag met testen en dan zien we wel
Ik heb het nu ik zwanger ben ook, maar ik had het ook altijd tussen eisprong en ongi in.... dus zegt helaas helemaal niets.