33 weken zwanger, hele dag honger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vioow1992, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 33 weken zwanger en ik heb echt ontzettend veel honger de laatste 3 weken. Bijna de hele dag door en ook in de nacht of in de ochtend word ik vaak misselijk van de honger wakker. Ik eet al extra een boterham met beleg meer in de middag en in de avond nog een paar crackers met beleg extra. Maar het helpt allemaal niet. Ook eet ik gezond en voldoende. Ik eet 3 hoofdmaaltijden per dag en 3 tot 4 keer nog iets tussendoor.

Iemand die dit herkent? ;)

2. Mammalove

Mammalove Lid

28 jan 2013
    5
    0
    0
    Hoi Vioow1992,

Ik heb daar ook "last" van!

's Ochtends misselijk van de honger wakker worden, de hele dag niets anders dan aan eten denken en zelf al heb ik 's avonds netjes gegeten, nog geen uur/ anderhalf uur daarna begint bij maag al weer langzaam aan te knorren.

Ik dacht dat het aan mij lag, maar ben gelukkig niet de enige:)

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ja hoor! Daar heb ik ook last van! De ene dag is het erger dan de andere.
    Zaterdagnacht zelfs opgestaan omdat het honger gevoel en de daarbij komende misselijkheid maar niet weg ging. Ff een boterham gegeten, glaasje optimel en kon toen gelukkig weer slapen.

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Haha, herkenbaar. Heb voor het eerst van m'n leven 's nachts zitten eten een paar weken terug. Hier is het vooral sinaasappels en fruit, boterhammen met kaas en appelstroop, warme chocolademelk met zo min mogelijk suiker die het goed doen.

Wel merk ik dat de trek duidelijk minder is nu ik met verlof ben. Had ik vorige weken rond deze tijd al zes boterhammen en fruit op, en meestal ook wel koffie met warme melk ofzo, nu ik niet meer zo enorm vroeg wakker hoef en niet twee uur onderweg ben geweest staat de teller op een bak muesli en twee boterhammen. Stuk gewoner voor mijn doen :)

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Herkenbaar!

Al begon het bij mij met 20 weken al.
    Zodra ik snachts wakker werd MOEST ik gewoon eten, overigens niet gedaan omdat ik anders niet zou weten waar ik moet stoppen.

Nu zorg ik dat ik steeds kleine beetjes eet.
    Dus ipv 3 boterhammen achter elkaar, 1 boterham en een uur later weer een boterham of een stuk fruit of een cracker ofzo :).

Gaat prima zo!

6. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Gelukkig dat ik in ieder geval al niet de enige ben. Ben ook tot nu toe 3 keer opgeweest in de avond om iets te eten. En een keer in de ochtend extreem vroeg opgestaan om te eten. Maar probeer dat niet teveel te doen, dan is het einde zoek. Maar als ik misselijk word dan moet ik wel, want dat trekt niet weg maar word wel erger. Is het tegenovergestelde wat ik een aantal weken geleden had, toen had ik helemaal geen honger meer.

7. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Zijn er nog meerdere die dit herkennen?

Deel Deze Pagina