Hey meiden! Ik zit maar dubben en te peinzen over het volgende: ik heb vandaag of morgen mijn eisprong. Dit houdt in zaterdag of zondag. Ik heb vrijdagmiddag nog geklust, en vriendjelief komt zondag in de avond thuis. Heb ik dan nog een kansje denken julllie deze maand of helemaal niet? En stel dat ik mijn eisprong nét gehad heb, heeft het dan nog zin om mijn best te doen? Thanxs voor het meedenken alvast meiden!
ja het beste is 1 en 2 dagen voor je eisprong en een dag erna. Met vrijdag zit je dus al aardig in de buurt. En zondag nog even voor de zekerheid
Hey Amy, Ik zou zondag zeker nog een keer klussen. Voor het zelfde geld springt je ei pas zo-avond, ben je nog mooi op tijd! En vr-middag is zeker ook zinvol geweest, zaadcellen kunnen tot 72u in leven blijven. En ze leven gem. 48 u, dus als je ei zaterdag springt, ligt er zeker een mooi welkomstcommite klaar en zondag ligt die er ook nog (welliswaar wat minder, maar uiteindelijk heb je er toch maar eentje nodig ) Veel plezier zondagavond Knuf Sookie