Hoi allemaal! Vanochtend heb ik de test van clearblue gedaan, een "normale" ipv digitaal. Na 10 minuten geen streepje te bekennen maar toen ik 15 min later keek stond er overduidelijk een hele lichte lijn. Ik wil er niet gelijk van uitgaan dat de test positief is maar de afgelopen 2 weken heb ik erge krampen en steken in mijn onderbuik. Sinds gisteren ren ik ook om de 1,5 uur naar het toilet (voor mij is dit erg vaak). Herkent iemand zich in mijn verhaal? Liefs, Sophie
Ik ben bang dat je een gebruikt hebt met de blauwe lijntjes? Dan is het een indroogstreep/vals positief.. Testen zijn in vroeg stadium zeer onbetrouwbaar helaas.
Jaa die met de blauwe streepjes! Ik ben als een gek gaan zoeken op internet en las dat indroogstreepjes vaak grijsachtig zijn en de 2de lijn was ook duidelijk blauw, verder heb ik ook nog nooit een tweede lijn gezien op mijn testen, ook niet de volgende dagen... Wat spannend dit allemaal...
Hier op het forum helaas meerdere dames met blauwe streepjes en echt niet zwanger.. als je zekerheid wil zou ik de k2v5 halen..
Als je sinds 2 weken al klachten hebt door zwangerschap dan moet je test echt al heel duidelijk zijn vrees ik. Even met een andere testen dan.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook erg lage hcg waarden, geen idee of het hier aan kan liggen. 2 maal per week getest voor 2 weken lang, allen negatief maar elke ochtend kei misselijk en pijnlijke borsten. Helaas heb ik het toen moeten ontdekken bij de miskraam...
Ja klopt! Trekpleis heeft ze ook en die van Dr. Original oid bij Etos en Trekpleister zijn ook gelijk!