Lopen de kruidvattesten op of zijn ze hetzelfde qua streepje? De actiontest is veel lichter, is dat erg? En hoe kan dat?
Je kan sowieso verschillende merken niet vergelijken. Je kruidvat lijkt wel iets opgelopen maar hcg verdubbeld niet elke dag dus je kan beter een dagje overslaan met testen. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heb de test van gisteren even doorgespoeld met een druppel water en dan lijkt hij wel zeker opgelopen. Ben 11 DPO en 1 dag voor NOD. Hopelijk gaan de actiontesten ook oplopen. Oh ze staan op zijn kop 🙈. De bovenste is van vandaag. De onderste van gisteren.
Ik heb bij mijn derde zwangerschap een action en kv test tegelijk gedaan, van dezelfde urine, en het zal je verbazen wat het verschil is!!! De kv zat tegen een knaller aan, terwijl de action licht positief was. Zou lekker van je duidelijk positieve kv testen genieten
Weet ik, maar het is dan toch zo dat de test van dondetdag donkerder is dan die van dinsdag. En dat hij van woensdag donkerder is dan die van maandag. Dus ik test gewoon een aantal dagen achter elkaar, heb de test toch liggen
Toch lijkt het ook wel per dag wat toe te nemen hoor, want bij velen zie ik een dag later al een duidelijkere test.