Hoevaak seks?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amelle, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Vrijen jullie gewoon wanneer jullie zin hebben en kijk je dan een beetje naar wanneer je eisprong is? Of heb je iedere maand helemaal uitgestippeld hoe en wat en heb je echt 'geplande' seks?

En hoevaak doen jullie het dan gemiddeld in de maand?

2. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

We hadden 1 keer sex (nou ja... onveilig) en BOEM zwanger :D

Deden het toen we zwanger wouden worden voor de eerste keer net voor de eisprong.

3. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    hoihoi,

nou wij hadden alleen sex wanneer we er zin in hadden, dit kwam uit op zo'n 2 á 3 keer per week..en vlak voor me ei (wist hij niet hehe;)) nog is extra!Ik heb het geluk dat ik me eisprong erg goed voel, het was ook twee keer toe binnen vier weken raak!

Ik denk niet dat je het uit moet gaan stippelen hoor, als het echt heel lang niet wil lukken kan ik me dat voorstellen, maar begin gewoon met regelmatig sex te hebben!En geniet ervan, daar raak je sneller zwanger van!:)

liefs baby...

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

We hadden sex wanneer wij zin hadden, meestal was dat elke dag. :)

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Wij hadden rond de eisprong echt wel meer seks, om de dag, tot om de twee dagen. Normaal gesproken 2 keer per week ongeveer, meestal in de weekends (werk, druk, heel verschillende slaapritmes) We hadden het echt niet tot op de dag gepland, maar wel met de gedachte: als je iets wilt kun je er maar beter wat moeite voor doen. Eerst keer na 3 rondes raak, tweede keer na 2.

6. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Meestal gewoon wanneer we zin hebben.....om de dag...als ik een posi ovutest heb, doen we het elke dag.

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij doen het gewoon wanneer we zin hebben, maar als ik weet dat ik mijn eisprong heb doen we het om de dag tot elke dag. Ik heb rond die tijd ook gewoon veel meer zin, maar af en toe 'maak' ik ook wel eens zin.

8. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik keek naar mijn temperatuur en gebruikte ook Ovulatietesten.
    De dagen voor de ovulatie ongeveer om de dag of elke dag.
    Heeft ondanks dit toch nog 8 rondes geduurd (was 37, nu 38).
    De ronde dat ik zwanger werd was ik begonnen met zwangerschapsvitaminen van Kruidvat én samen klaargekomen én kussen onder de kont. Dus misschien was dat de gouden combi :)

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Oh lola dat klinkt als een gouden tip! Hier, ben alleen een kop of 1-2 kleiner dan mijn vriend en hij vind bovenop mij klimmen niet echt een succes haha dus we hebben 2 standaard posities, vrouw bovenop (zijn favoriet) of hondjes waarop een vriendin van mij riep "Nee, dan druipt het er gelijk uit dat is niet goed" Ik keek haar aan en zei nou volgens mij bij mij niet hoor :(

God weet, nu willen we ook de juiste positioning weten hoe je 't beste zwanger kan worden 't mot niet gekker worden ;) (maar probeer rond de eisprong om de dag voor super kwaliteit zaad hihi) Kan hier soms ook een week van niet tussen zitten dus heb voor de zekerheid met ovu testen gecheckt of mijn ei ook daadwerkelijk rond dag 15 was!

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier klusten wij om de dag rond mijn ei. Ik temperatuurde, dus ik wist wel ongeveer wanneer het eraan zat te komen.

Toeval wilde dat we net op de dag van de eisprong sex hadden gehad, en toen was het eigenlijk 2e ronde meteen raak.

Voor de kwaliteit van het zaad kun je beter niet elke dag klussen, is ook nergens voor nodig. Kun je beter om de dag doen :)

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Uit principe vrij ik niet als ik geen zin heb, maar het 'doel' van kindje maken zorgt er wel voor dat ik sneller/makkelijker in de stemming kom ;). Hou zeker rekening met eisprong, voelt soms heel berekenend, maar vertel het niet aan manlief, dan blijft het gezellig en spontaan. :cool:

Normaal gesproken hebben manlief en ik ongeveer 6-7 keer per maand seks, vooral in de middelste 2 weken van cyclus. Ik heb van nature de meeste zin als ik ook (enigszins) vruchtbaar ben. Nu deze eerste ronde voor het echie hebben we 12 keer seks gehad, gemiddeld zo om de dag en rond ei ook paar dagen achter elkaar.

Maar ik kan me goed voorstellen dat ik (en manlief) dat echt niet iedere maand zouden kunnen volhouden, stel dat we langer hadden moeten proberen. Dan zou mijn 'plan' om de dag in vruchtbare periode zijn geweest, mits het geen 'moetertjes' zouden worden.

Deel Deze Pagina