Ik wil wel op de markt gaan staan en het de hele dag rondbazuinen...maar dat is niet echt haalbaar... Dus doe het maar hier Ik ben zó blij dat wij een 3de dochter krijgen En het allerbelangrijkste is dat ze er nu met 16 weken helemaal gezond uit ziet! Ik heb anti-stoffen van de schildklier in mijn bloed en daardoor kan het kindje een groeiachterstand oplopen. Dus hoe langer het er goed uit ziet, des te beter natuurlijk. En die lieve, lieve, lieve man, hoorde dat wij ipv de standaard 20-weken een GUO krijgen. En daarom heeft ie alles, maar dan werkelijk alles voor ons nagekeken! En dat terwijl we puur voor een geslachtsbepaling gingen! Kleine meisje was een schoolvoorbeeld van een gezond kindje, dus toen viel er een hele last van mijn schouders. We hoefden niet zenuwachtig te zijn voor de GUO, want alles zat perfect op schema, zelfs 2 dagen eerder uitgerekend volgens deze berekeningen. Hartje klopt perfect, ziet er perfect uit en heeft voor nu de perfecte grootte (kan ook beïnvloedt worden door die stoffen). En hoewel ik het "stiekem" gehoopt had, is het een meisje! Zo leuk, een zusje voor onze 2 dochters!!! Straks 3 van die kwebbeltantes aan tafel... Nog 1x die über lieve, schattige roze kleertjes van zolder halen...nog 1x achter mijn mooie roze bugaboo.... Oh hoe blij kan een mens zijn!
Haha, heerlijk dit! Was net met mijn man aan het bellen dat de schoonmaakster druk bezig was. En ik zeg: Ze is druk bezig. Zegt ie: huh, gister voelde je nog niks....dus ik zeg: waar heb je het over? Over mijn dochter natuurlijk, zegt ie! Hij zit ook helemaal met zijn hoofd in de wolken
Wat ontzettend gaaf! Een meidengezin Heerlijk hoor. Ik ben zelf ook erg blij met onze meid dus ik kan me helemaal voorstellen dat je erg blij bent als je het stiekem al had gehoopt. En natuurlijk helemaal super dat alles er helemaal goed uitziet met jullie meissie! Dat moet ook een pak van je hart zijn.
Leuk zeg, drie meiden! Was zelf ook altijd met 3 meiden en wij maken tot nu tot alleen jongens (5 knullen met zn 3-en) Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!!
Dat is zeker een pak van mijn hart! Nu eerst de zolder eens uitpluizen, wat hebben we nog en wat moet er nieuw komen! Heerlijk!