Ik ben op 31 december gestopt met de pil, na 29 dagen heb ik 2 dagen een bloeding gehad wat op zich niet veel voorstelde. Maar genoeg om een tampon te gebruiken. Nu ben ik er vanuit gegaan dat dat een menstruatie was. Dus ben ik aan het rekenen gegaan en heb 12 februari aangehouden als de dag dat ik het meest vruchtbaar zou zijn. Dus ook gevreeen en in bed blijven liggen en niet meer opgestaan tot de volgende ochtend. En dat een paar dagen aangehouden. Dit weekend niet maar dat weekend daarop moet ik eigenlijk officieel ( denk ik ) ongesteld worden. Maar heb vandaag al wat "oude troep" verloren tijdens de toilet gang. ik ben al 6 dagen hartstikke chagerijnig. Ook heb ik al een paar dagen dat het rommelt. Is mijn lijf bezig om weer te menstrueren of...........?
Hi Ik was gelijk na stoppen met de pil zwanger. Ik heb helemaal geen bloed verloren tijdens de zwangerschap. Het komt overigens wel voor dat je wel wat (oud) bloedverlies hebt, tja af wachten en om de 3/4 dagen even een testje wagen, dat heb ik tenminste gedaan.
Ook nadat je jaren lang de pil hebt gebruikt? Ik ben inmiddels 32, en heb 16 jaar lang de pil gebruikt. Ik ga van de week nog een test halen! Ben nu ook wel benieuwd! Dank je wel!
Tja miss dior, Was inderdaad erg mazzel maar wel jammer dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was Nu lukt het helaas niet weer zooo snel.
Ik wacht nog even, want als het ( niet ) goed is dan moet ik dit weekend weer menstrueren. Als het dan uit blijft ga ik wel testen... Ik heb afgelopen weekend al test gedaan maar da's eigenlijk veel te vroeg. Ik hoop dan meteen dat m'n migraine ook weg blijft want daar wordt ik nu ook een beetje van....
Nu heb ik woensdag en donderdag weer wat "oude troep" verloren geen mooi rood bloed en wat buikkrampjes gehad. Maar nu is het weer helemaal weg! Geen druppel! Maar wel een vervelende hoofdpijn die ik voorheen vlak voor een menstruatie ook had... Waar is mijn lijf nu mee bezig, of moet ik toch gaan testen? Wie kan me vertellen waar het nu allemaal mee bezig is? Ik kon 16 jaar lang precies de klok overal op gelijk zetten en nu is het een groot raadsel
heey ik heb eigenlijk precies het zelfde als jou! ik ben ook rond die tijd gestopt met de pil. en ook daarna 2 dagen ongie geweest! heb toen ook vanaf die dag geteld, maar ik heb zo'n opgeblazen gevoel, mijn buik is ook dikker, ik ben ook aangekomen geloof ik, ik heb een aantal jaren! de pil geslikt, maar sinds ik gestopt ben, is me lichaam zo anders, lijkt wel of ik vocht vast houd, en me buik voelt af en toe raar aan, en zit af en toe in de weg, ben enorm sjaggie als me ei geweest is, ik voel me echt dik, zit niet lekker in me vel... ben ook enorm moe!
en idd bij mij toen ik gewoon aan de pil was, ging alles netjes volgens de regeltjes om het zo maar te noemen. ik durf opt moment ook geen strak truitje aan te doen, omdat ik dan gewoon echt zwanger lijk? tja mischien ben ik het ook wel... ik weet niet, moet als het goed is dinsdag ongie worden... zeeer benieuwd
Dat heb ik vooral in het begin gehad, nu niet meer. Wat helpt: Brandnetel thee drinken en komkommer en ananas eten... Echt! Tenminste bij mij wel ... Volgens mij had dat meer te maken met het stoppen met de pil al die verschijnselen... Maar nu ben ik de draad wel kwijt, moet ik nu wel/ niet gaan testen of toch ff geduld hebben?!
Ik ben inderdaad wel regelmatig chagrijnig, bloedend tandvlees tijdens poetsen, meer pukkeltjes ( heb ik anders nooit ) sneller moe, wat maag krampjes maar ik heb al eens een test gedaan en die was negatief... Maar volgens mij was die ook te vroeg... @ Mamavan 1... dus jij denkt dat het wel positief zou kunnen zijn? Nu moet ik eigenlijk wachten tot morgen vroeg...
hoi mandy ik hoop voor jou dat de test posi is maar ik moet wel zeggen toen ik gestopt was met de pil 20 maanden geleden begon na een paar maanden mijn lichaam ook te veranderen ben 20 kilo aangekomen in 20 maanden kreeg vreselijke uitslag/bultjes is acne volgens de dokter en komt door hormoonverandering
Ik houd mijn lijf nou lettend in de gaten... Die 20 kilo komen er niet aan! Er is vorig jaar net 10 kilo af gegaan... en wat ik al zei, veel brandnetel thee... dat helpt echt... Daarbij volg ik nog steeds een soort van dieet die is goed gekeurd door een dietiste, ondanks dat ik zwanger wil worden... Gelukkig! Ik ga morgen testen! Kan nie wachten
Heb nog niet getest... Weet niet waarom niet.. Maar het is zo midden in de week en zometeen is het "raak "nou dan kan ik niet meer normaal werken denk ik.. ik wacht wel tot het weekend. Maar anderzijds het voelt niet alsof ik zwanger zou kunnen zijn... En anderzijds...
Heb nu al een week of 2, maag krampjes ( niet vervelend maar merkbaar ) en meer afscheiding.. Is dit een teken? Wordt er gek van, maar durf ergens ook nog niet te testen!