Ik ben op 31 december gestopt met de pil, na 29 dagen heb ik 2 dagen een bloeding gehad wat op zich niet veel voorstelde. Maar genoeg om een tampon te gebruiken. Nu ben ik er vanuit gegaan dat dat een menstruatie was. Dus ben ik aan het rekenen gegaan en heb 12 februari aangehouden als de dag dat ik het meest vruchtbaar zou zijn. Dus ook gevreeen en in bed blijven liggen en niet meer opgestaan tot de volgende ochtend. En dat een paar dagen aangehouden. Dit weekend niet maar dat weekend daarop moet ik eigenlijk officieel ( denk ik ) ongesteld worden. Maar heb vandaag al wat "oude troep" verloren tijdens de toilet gang. ik ben al 6 dagen hartstikke chagerijnig. Ook heb ik al een paar dagen dat het rommelt. Is mijn lijf bezig om weer te menstrueren of...........?
Hi Ik was gelijk na stoppen met de pil zwanger. Ik heb helemaal geen bloed verloren tijdens de zwangerschap. Het komt overigens wel voor dat je wel wat (oud) bloedverlies hebt, tja af wachten en om de 3/4 dagen even een testje wagen, dat heb ik tenminste gedaan.
Ook nadat je jaren lang de pil hebt gebruikt? Ik ben inmiddels 32, en heb 16 jaar lang de pil gebruikt. Ik ga van de week nog een test halen! Ben nu ook wel benieuwd! Dank je wel!
Tja miss dior, Was inderdaad erg mazzel maar wel jammer dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was Nu lukt het helaas niet weer zooo snel.
Ik wacht nog even, want als het ( niet ) goed is dan moet ik dit weekend weer menstrueren. Als het dan uit blijft ga ik wel testen... Ik heb afgelopen weekend al test gedaan maar da's eigenlijk veel te vroeg. Ik hoop dan meteen dat m'n migraine ook weg blijft want daar wordt ik nu ook een beetje van....