Weet iemand dit: efteling parkeer abonnement vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door biancs, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Een vraag voor efteling abonnementhouders!

Wij hebben een efteling abo sinds vandaag. Alleen nu kreeg ik te horen dat het parkeer abonnement aan een van de twee ouders wordt gekoppeld. Is dus persoonsgebonden en niet per gezin. We heben gekozen voor parkeer abo op mijn kaart omdat mijn man door de weeks werkt, en kan ik makkelijker met onze dochter eventjes heen en weer.

Maar omdat ik ziek ben, kan ik straks rond en na de operatie niet zo makkelijk mee. Weet iemand of dat je op mij kaart wel kunt uitrijden als ik het park niet in ga. Voor de info: abo kaart wordt bij binnenkomst gescand.

Zou balen zijn dat als mij man alleen met mijn dochter gaat, dan 10€ parkeerkosten moet betalen. Of ik moet voor hem ook een parkeer abo nemen van nog eens 34€. Beide dingen vind ik eigenlijk onzin. Dit schijnt vanaf 2013 persoonsgebonden te zijn, voorheen was het per huishouden geregeld.

2. trotsemammavan1

trotsemammavan1 Actief lid

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Helaas moet je persoonlijk in het park geweest zijn voordat je kunt uitrijden. Dit staat ook in de voorwaarden van je abonnement.

De voorwaarden staan op de site van de efteling.

En uit ervaring kan ik zeggen dat je niet kunt uitrijden als je zelf niet bent binnengeweest....

3. trotsemammavan1

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Misschien willen ze bij de gastenservice tijdelijk het abonnement parkeren op je man activeren?

Als je het uitlegd?

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Tnx voor je snelle reactie daar heb ik wat aan. Viel te proberen :) dan ga ik het op die manier proberen.

5. trotsemammavan1

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Graag gedaan...meestal zijn ze wel begripvol als je het uitlegd. suc6

Efteling abonnement is leuk!

6. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ja zeker! Wij wonen in de stad in een appartement en we zien het een beetje als onze tuin :). Is ook gewoon heerlijk om te wandelen of even samen eruit te zijn (vooral de zomeravonden en winter efteling). En net als vandaag zijn we gewoon even twee uurtjes geweest, lang zat voor onze dochter. De opa's en oma's hebben ook een abo, dus gaat helemaal goedkomen.

7. trotsemammavan1

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Ja wij ook, heerlijk voor een paar uurtjes!
    Mooiste park van nederland. Ook dochterlief (7 jaar) vind het geweldig.

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij hebben ook abbo!

1x heb ik zonder in te gaan uit kunnen rijden, ik kreeg zo'n migraine aanval! Moest gewoon omdraaien.. (zo sneu voor mijn meisje) verhaal uitgelegd en mocht r toch uit. Dus neem aan naar jou verhaal dat ze helemaal niet moeilijk doen! :)

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik zou haast willen verhuizen om ook zo dicht bij de efteling te wonen

10. trotsemammavan1

27 apr 2012
    293
    0
    16
    Wij wonen niet in de buurt, uurtje rijden. We hebben de afstand er graag voor over:)

11. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Voor ons is het 1.36 uur rijden. Vind het best ver om elke maand ongeveer te gaan! Had het graag op een 5 minuten van mijn huis gehad (of half uurtje)

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Doen ze niet. Kan pas na 1 jaar. Vorige week gevraagd.

Deel Deze Pagina