tijdje geleden heb ik gevraagd welke vloer ik zou kiezen... denk dat we voor de eiken houten geleefd gerookte vloer gaan deze is heerlijk warm en natuurlijk we hebben nu eikenmeubels... nu ben ik aan het denken wordt het niet allemaal een beetje veel eiken dan? we moeten zowiezo nog een eethoek en nog salon tafel bijkopen en we zijn aan het denken wat we moeten doen omdat we het nu echt af willen hebben {als we verhuizen dan} Wat zouden jullie doen? eikenvloer met witte meubelen? eikenvloer met eiken meubelen? iemand ideeën tips? of misschien foto's van jullie intrieur waar je een houten vloer hebt liggen? mag ook via pb hoor als je niet wil dat de hele wereld het ziet... vast bedankt!
wij hebben zware franse eiken vloer, lag er al voor we erin kwamen zeer te vreden alleen met 3 honden hefet het aardig te lijden
Ik zou toch voor eiken met eiken gaan dan, maar ik vind witte meubels persoonlijk niet mooi. Dan zou eerder voor heel donkere meubels gaan.
Wij hebben hier een eigen white finish vloer en ook eiken white finish meubels. Ik vind het heel goed bij elkkaar passen. Je heb zoveel verschillende soorten eiken, het kan nog weleens bij elkaar vloeken. Neem dus eerst een stukje vloer mee om te kijken of het bij de meubels past.
Wat ik ervan kan vinden, is dat het een lichte grijsachtige vloer is. Klopt dat? Want dan zou ik er juist donkereiken op zetten. Als het al een donkere vloer is, zou ik er witeiken op zetten.
Wij hebben een beuken vloer en beuken meubels. Staat prachtig! Je krijgt zo echt 1 geheel waardoor het wat ruimer lijkt. Er is 1 kastje wit en die springt echt in het oog. Hij lijkt groter dan een andere kast terwijl die dat absoluut niet is. Dus wil je ruimte, ga dan voor dezelfde kleur!
Hier een kersenhouten vloer en kersenhouten meubels. Staat echt heel erg mooi en warm. Natuurlijk wel in combi met lichte muren, anders wordt het geheel erg donker. Ik zou dus voor eiken met eiken gaan.
Wat grappig....hier hetzelfde dilemma en ik vroeg me precies het zelfde af! Wij nemen (waarschijnlijk ) de eiken houten rustieke vloer en ook wij hebben blank eiken meubels. Ik twijfel ook zo erg of het niet te houterig wordt. Ik vind dat witte normaal niet zo heel mooi, maar in combi met een houten vloer weer wel. Maar als de muren bijvoorbeeld ook wit zijn wordt het weer erg wit :S Ik twijfel even met je mee.....aan mij heb je dus niks haha.