eneco wat betalen jullie per maand

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hmm, als ik dit lees, moet ik toch eens gaan bezuinigen. Wij betalen 220 euro pm. Er staan hier wel dag en nacht computers te draaien. Die zullen ook wel veel stroom vreten.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja maar ik dacht dat computers niet veel stroom vraten?

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Lijkt me niet, betaal 95 euro (ofzo) per maand, gas en elektra en hier staat dat ding ook de hele dag aan!

4. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    wij hebben een eengezinshoekwoning...zijn met z'n 2en en 3 katten. We hadden een maandbedrag van € 150,-...krijgen € 900,- terug...hebben nu maandbedrag van € 90,- maar door de komst van de baby gaan we toch het maandbedrag terug laten zetten naar €150,- (zijn we nu al ruim 1,5 jaar gewend te betalen)...wij hebben de kachel doorgaands niet hoger dan 19 gr (zijn 's avonds weinig thuis ivm 3x sporten in de week)...en de andere avonden is 19 gr warm zat )en anders pakken we een kruik erbij ;) )...qua elektrisch verbruik zitten we ook gemiddeld...noteer zelf elke maand de meterstanden zodat we het verbruik zelf in de gaten kunnne houden...zeker met de gasmeter (gas is doorgaands 2/3 van de totale rekening...gas wordt steeds duurder...dus dat verbruik willen we zo laag mogelijk houden zonder kou te lijen :rolleyes: en dat lukt aardig

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij betaalden 135 euro bij Essent; hebben nu net 800 euro terug gekregen en zijn terug gezet naar 85 euro per maand. Ik laat 'm wel weer omhoog zetten. Wij wonen in een geschakelde woning van 1996, goed geisoleerd en overal dubbele beglazing. Wij zijn met zn 2-en en de hond. We werken allebei vijf dagen maar ik werk ook veel thuis dus dan staat de kachel ook wel aan...maar wij hebben een houtkachel. Uiteraard ook wel cv, maar we gebruiken eigenlijk alleen de houtkachel. Wij zijn terug gegaan van 1700 m3 gas naar 666 m3! Daarnaast hebben wij ook de gebruikelijke apparatuur: laptop's (ook voor het werk), droger, vaatwasser.

Deel Deze Pagina