Stel je voor! 'Auw wief' bevalt na bal onverwacht van tweeling | 1Limburg | Nieuws en sport uit Limburg
Haha, ik kan het me niet voorstellen, ik ben pas pril zwanger en ik merk er alles van O_O... Ze is ook niet dik ofzo. echt zo knap dat ze niks gemerkt heeft en geen uitpuilende buik had.
Bizar! Eerder zou ik zeggen dat merk je toch! Maar na 1,5 jaar met darmproblemen die zelfs aan de buitenkant als schopjes voelen dan zou ik het nu ook niet merken
Sorry maar ik kan het gewoon niet geloven...zie hoe groot die kinderen zijn.. Ik heb er altijd moeite mee om het te geloven. Zelfs mensen waarbij je bijna niks ziet...daar zie je toch iets. En dat alleen al bij 1 baby.
De ex van mijn collega wist ook pas met 6 maanden dat ze zwanger was, maar dat was er wel eentje Lijkt me helemaal niet leuk zo'n situatie. Je kan niet van je zwangerschap genieten, (echo's, baby voelen schoppen, wellicht een bolle buiken shoot), je hebt niets in huis voor de baby, dat moet snel door andere mensen gehaald worden. En helemaal geen voor-pret! Een van deleukste dingen van mijn zwangerschap waren de meubeltjes uitzoeken, de baby kleding, naam bedenken enzo, zou het vreselijk vinden als dat word overgeslagen.
Nou ik moet eerlijk zeggen ik had een collegatje met maat 34/36 en die ging met zwangerschapsverlof Toen ik er 2 weken werkte nooit iets gezien die droeg haar eigen kleding nog daar was echt helemaal niets aan te zien. Zo raa! En dat terwijl ik met mijn grote maat met 15 weken al een buik had of ik 30 weken zwanger was. Ik zou nu van een baby ook weinig merken ben ik bang ik heb dus danig buik klachten dat ik op een gegeven ogenblik een echo heb laten maken omdat ik de boel totaal niet vertrouwden zelfs aan de buitenkant kon ik mijn darmen zien bewegen
Nou bij een iets voller iemand zou ik het dan wel weer begrijpen Maar als je deze dame ziet en het formaat van de kinderen...nee ik vind het echt niet te geloven...maar ja...ik kan haar moeilijk voor leugenaar uitmaken...dus ze zal wel echt alles hebben ontkent...
Ik vraag me toch altijd af hoe zoiets kan. Een baby beweegt toch? En al helemaal 2, dan moet je toch echt wel een buikje krijgen lijkt mij. Maar goed, gelukkig zijn de baby's gezond.
Nou, ik had ook altijd m'n bedenkingen bij zulke verhalen maar mijn nichtje is vier weken geleden bevallen en wist ook niet dat ze zwanger was. Ze was wel dikker geworden maar overal, gevalletje 'ieder pondje gaat door het mondje' dachten we en de diagnose van de huisarts op haar buikklachten luidde een spastische darm...maar de laatste keer dat ze naar de huisarts ging wegens hevige buikpijn had ze dus al 8 cm ontsluiting Er waren verder geen aanwijzingen die duidde op een zwangerschap, bizar maar het kan dus echt weet ik nu...
dit! Ik vind het al moeilijk om te geloven bij 1 kind, laat staan bij een tweeling, sorry, ik geloof daar echt niet in.
Het is moeilijk te geloven maar het komt vaker voor. Het voelen dat je een tweeling hebt hoeft niet. Ik heb ook een tweeling en moet zeggen dat ik heeeeel goed mijn best moest doen om ze überhaupt te voelen bewegen. omdat ik wist dat ik zwanger was let je daar veel meer op. maar heb ze echt niet veel gevoeld... behalve toen ik in het zh kwam en iedere dag 2x een ctg kreeg...toen voelde ik ze wel.. haha.. Oke mijn buik was best huge... maar ik weet dat er ook moeders zijn die een tweeling dragen waarbij je goed moet kijken waar die buik is omdat ze zo goed als niks aankomen..
Ik zou me eerlijk gezegd vooral druk maken of de kinderen volledig gezond zijn en of ze geen last hebben gehad van het eventueel drinken en roken van de moeder tijdens de zwangerschap. Aangezien ze hossend op de carnaval aan het bevallen was zou het me verbazen dat het van nature een geheel onthoudster is : )
Haar kennende vind ze dat vast en zeker inderdaad niet leuk, had ze t graag bewust meegemaakt. Eerlijk vraag ik me ook af hoe je een tweeling niet kan voelen. En dik? Nee is ze echt niet. Maar zoals ik d'r ken (heb jaren met d'r gewerkt), zuigt ze dit niet uit d'r duim. Daar is ze absoluut t type niet voor. Maar een goede moeder is ze vast en zeker. Daar twijfel ik niet aan.
De moeder is niet over matig dik en de baby's zien er niet schokkend klein uit ze heeft al 2 kinderen gehad dus je zou denken dat je het wel zou merken en herkenen
Zoals ik het begreep waren die grotere kinderen uit een eerder huwelijk van die man. Dus die vrouw had zelf nog geen kinderen.
Ik geloof wel dat dit kan sinds ik een spastische darm heb. Soms beweegt mijn buik zelfs alsof er een kind in beweegt, kan het zo intens voelen alsof een baby draait in de buik ( en moeders kennen dat gevoel) en voelt het soms net als kleine schopjes. Het is dat ik zeker wist niet zwanger te zijn ( al twijfelde ik wel soms) maar het voelt echt precies zo. Dus ik kan me voorstellen als ze dit normaal zou hebben en je dus deze signalen niet oppikt omdat je niet aan een zwangerschap denk . Zeker als je verder geen symptomen hebt. Dit was tenslotte haar 1e zwangerschap dus zij kan die vergelijking niet maken