Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik hoop dat er dames zijn die het wel weten Even heel simpel gezegd; ik heb toch wel een behoorlijke tijd onder een steen geleefd als het gaat om leuk aankleden en nu weet ik het gewoon even niet meer. Een spijkerbroek, een spijkerrok, leuke maillot of legging. Dat wil nog wel. Maar eigenlijk wil ik me wat vrouwelijker gaan kleden. Zeker nu ik weer aan het werk ga en daar geen spijkerbroeken mentaliteit hangt (tenzij heel sjiek, met mooi colbert). Nu ben ik wat aan het rondkijken op internet. Met name via sites als H&M en Wehkamp, omdat zij een zeer uitgebreide collectie hebben. Wat ik vooral lastig vind aan Wehkmap, is dat ik geen totaalplaatje kan zien. Je ziet een rok en that's it. Geen idee erbij of wat dan ook. Om uitgebreid te gaan winkelen ontbreekt het me echt aan tijd momenteel en als ik dus gericht op pad ga, slaag ik nooit. Ik zoek dus leuke, vlotte en nette kleding. Geen spijkerbroeken. Ik ben niet zo gek lang (1.67 en broeklengte moet dus zo'n 78cm zijn). Ben nog steeds in discussie met mijn zwangerschaps en eetbui kilo's en moet het dus doen met een wat ruimere maat (van boven xl en van onder toch wel een ruime 46). Ik baal van mijn overgewicht, maar ben bezig met afvallen. Moet wel voor NU die kleding hebben. Wat is dan geschikt? Het zit bij mij vooral op mijn buik en armen. Ik heb geen onwijs lange benen. Daarnaast is het fijn als het betaalbaar is, mijn budget is niet enorm te noemen. Ik kan rond de 200 euro uitgeven. Schoenen heb ik, dus dat is geen punt. Dus eigenlijk op zoek naar mooie basics, die ik dan met accessoires een sjiek/vlot/sportief/zakelijk uiterlijk kan geven. Wie helpt mij verder (de schaamte voorbij.....)?
Een mooie zwarte pantalon als basic (als je een niet al te dure kunt vinden, schaf er dan twee aan). Ik ben zelf ook niet al te lang en dan vind ik het toch wel mooi als de pantalon wat uitloopt naar beneden (ik zal nooit een pantalon met smalle pijpen dragen omdat dit mijn kont en heupen accentueert). Met daarop een tuniek met lange mouwen, of een colbertje (getailleerd) met een leuk vlot shirt eronder. Kan heel vrouwelijk zijn hoor...met wat mooie assecoires (kettingen en armbanden kun je voor een prikkie aanschaffen)! Ik ben zelf niet zo'n roktypje maar vind dat je je ook met een mooie pantalon heel vrouwelijk kunt kleden....mooie pumps of laarzen met een hak eronder, ja mooi! Volgens mij heb je aan mij niet zoveel
het merk supertrash heeft hele mooie jurken! niet heel goedkoop maar ik koop liever heel af en toe daar een mooie stylish jurk van, dan 10 kledingstukken in de uitverkoop die achter in de kast belanden.
Klinkt als mijn figuur voordat ik was afgevallen. Ik droeg toen vaak een rechte (jeans)rok tot net boven de knie met een bloese eroverheen en daarop een mooie riem. In de winter met een maillot/legging en laarzen, in het voorjaar/zomer blote benen. Altijd netjes en verzorgd en je kunt heel veel varieëren.
Een effen pantalon (zwart of bruin bijvoorbeeld) met rechte of uitlopende pijp. Een nette donkere spijkerbroek kan ook. Zolang je maar geen skinny of superstrakke broek koopt. Dat staat niet zo goed in maat 46 met jouw lengte. Op een pantalon een mooie blouse (dat is gewoon meerdere passen en kijken welke goed zit en staat) en een getailleerd colbertje erop die op je kont valt. Koop kleding die niet te strak zit en niet te wijd is. Gewoon mooi langs je lichaam valt zeg maar, wat goed past. Zou trouwens geen tuniek dragen op een pantalon, dat staat echt vreemd. Qua winkels met grotere maten heb ik helaas geen adviezen.. heb zelf namelijk maat 34
Dit is nu in de aanbieding, met een leuke dikke legging eronder en laarzen, best leuk! Great Looks - jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl dit vind ik ook een leuke tuniek Great Looks - tuniek? Bestel nu bij wehkamp.nl
Leuk, jullie reacties! Ik kan er wel wat mee. Gisteren even wezen kijken en zag wel leuke dingen, maar goed; een jonge dame van 2 jaar en wat turfjes hoog zorgde voor wat onrust. Zelf denk ik aan wat leuke jurkjes en een mooie legging/maillot eronder. Dan zijn wat wijd uitlopende jurkjes wel beter dan heel strak denk ik he? En inderdaad broeken die aan de onderkant iets wijder uitlopen. Hoe zit dat met rokjes? Kun je daar beter weer een wat strakker model van hebben ipv wijd?
Ik wilde dit ook al zeggen Miss Etam heeft voor grotere maten hele leuke kleding! Vind sommige zelfs zo leuk alleen vaak mijn maat niet (34/36) Zou daar eens kijken en niet zo duur