hee meiden! van het weekend waren we bij vrienden op visite. Esmée zag daar een Ipod liggen op de kast en heeft deze eraf getrokken en nu is hij dus stuk.. ( hij lag wel hoog maar de oortjes hingen omlaag en zo trok ze hem eraf) ik ben natuurlijk verzekerd maar hoe werkt dat? Kan ik daar gewoon heen bellen? hebben ze foto's nodig ofzo? thanks! X
Daar heen bellen en dan hoor je hoe je het moet doen. Als het goed is krijgt de partij waar de schade gemaakt is het geld om de ipod te vergoeden en te vervangen.
hier hetzelfde met ipad gebeurd.. wij hebben een reparatiekosten laten opnemen bij een i-store.. en dit ingediend bij de verzekering..
Balen he. Onze zoon is ook echt een sloperd..zucht. Van het weekend op bezoek bij vrienden in hun nieuwe! huis. Gooit ie grind tegen de ramen..putten erin :x. Wij gaan maar even onze verzekering bellen over hoe of wat. En anders vergoeden we het zo.
Sorry Mmeke; ik moet echt heel erg lachen. Zie jullie jochie al vol kracht zijn armpje strekken. (Geef toe, als een ander dat vertelt is het best grappig )
nou zo mooi is het dus allemaal niet... jij moet je aansprakelijksheidverzekering in dit geval aanspreken. en die vergoeden dagwaarde. Toevallog heeft mijn vader vorige maand mijn iphone van tafel af ggooid. Ik moet mijn telefoon opsturen en krijg dagwaarde vergoed. nu is mijn telefoon 1 jaar oud. een telefoon word afgeschreven in 3 jaar, dus krijg ik 2/3. Oftewel een iphone 4 kost nu nog 650 en ik krijg 450 vergoed...
dan is het aan je vader om de rest bij te betalen dit soort dingen zijn altijd lastig :S hoop dat jullie er uit komen
Ja hij deed wel z'n best. Hij was zich van geen kwaad bewust hoor, het is natuurlijk een geweldig leuk geluid en hij is nou eenmaal gek op stenen, maar onze vrienden vonden het wat minder grappig natuurlijk. Zij hebben een onwijs lief jongetje (4) dat bijv foldertjes echt leest, mijn zoon scheurt ze in reepjes en gooit ze in de lucht (kijk mama sneeuw!) En dat jongetje gebruikt een keukentje echt om te 'koken'. Mijn zoon pakt een pannetje en een duploblokje en gaat 'tennissen'. Dus ze waren nogal lichtelijk geshockeerd dat onze zoon die steentjes gooide.
Ohjee Esmée haha Ik heb dat eens gehad met m'n telefoon, maar je moet dan toch zelf een deel betalen. Vriend had dat ook met zijn telefoon op het werk, baas ingediend bij verzekering en die moest zelf 150 meebetalen!
omg zie het zo voor me! Zit helemaal te genieten hier hahaha sorry Maar zie dus zo mn middelste in actie zoals hij vroeger was (euh nouja...soms nog eigenlijk ) Ze zijn gewoon enorm vinding rijk en actief, heerlijk toch! (tot ze wat slopen maar goed...) Troost je, het wordt minder maar die van mij is nu bijna 13 en dat gedrag schimmert er nog steeds een beetje door heen. Heb me soms dood gelachen om wat hij nou weer uitgehaald had (na dat de eerste schock weg was!!) WA verzekering is geen overbodige luxe bij kinderen (zeker niet bij dit soort aapjes!) OT: Verzekering opbellen/emailen. Verhaal uitleggen en dan vertellen hun wel hoe ze het gehad willen hebben (waarschijnlijk formuliertje invullen en dan nemen hun contact op met de verzekering van de tegenpartij en wordt het geheel of gedeeltelijk vergoed)
Hihi, de schoonzus van mijn zusje heeft ook zo'n ondernemende knul, die gaat haren wassen in de wc enzo... (kop in toilet en doortrekken maar ). Op de momenten zelf niet altijd even leuk, maar later altijd wel mooi verhaal-materiaal, (weet ik ook met de stunts van mijn lieve man met ADHD ).