omdat ik me red bulletje mis,drink ik nu eens per dag zo een half litertje AA nu denkt me vriend dat dit ook schadelijk is,maar dat is toch geen red bull,met taurine en cafeine? wat zeggen jullie
Ingrediënten: Water, Sacharose, Druivensuiker, Fructose, Maltose, hogere sachariden, Lactose, Citroenzuur (E330), Kaliumsorbaat (E202), exotische vruchtenaroma, Ascorbinezuur (E300), E445 (Glycerolesters van houthars), Beta-caroteen (E160a), Natriumchloride Zo te zien alleen een berg verschillende suikers, wat kleur en smaakstoffen en zout. Geen oppeppende stoffen, dus volgens mij kan t geen kwaad...
nee dat dacht ik zelf ook,maar energie drank is energie drank zegt me vriend,ik zeg red bull gaat om de taurine en de cafeine waardoor die slecht is
Ik weet het niet zeker maar in dat soort drankjes zit vaak teveel vitamine a voor als je zwanger bent. Dat zou ik ook nog ff na kijken. Het ligt er natuurlijk ook aan welke smaak je drinkt.
Dat je dat lekker vindt die zoete troep! Bij ons op de sportschool heb ik het weleens genomen, maar merkte weinig van het effect! Doe mij maar een plat watertje!
Ja ik vindt het ook ontzettend smerig. Als ik als een slokje ervan drink verslik ik me al van de zoetigheid Mijn broertje drinkt echt ik weet niet hoeveel flesjes per dag.
ja klopt,AA moet je wel goed ijskoud drinken,anders krijg je flink wat slijm in de keel van zoetigheid en klopt ook,je merkt er niet echt heel veel van,maar miste me red bull zo,dat ik bij de pomp onderweg toch vaak de AA pak,de multi smaak dan
Ik dronk het ook vaak vanwege mijnsneldalende bloeddruk en suikers... dat zijn de extra stoffen die er immers inzitten voor sporters
Tsja, als je nou een marathon hebt gelopen, dan geven al die suikers misschien snelle energie, maar het is me toch een bult calorieen en slecht voor je tanden of ben ik nu te belerend? Ik heb trouwens ooit 1 blikje redbull op (10 jaar geleden ofzo) en terwijl ik toch een aardige koffiedrinker ben, kreeg ik last van hartkloppingen en zag heel de dag wazig, wat een rotspul! Ik zie de jeugd van tegenwoordig continu aan die blikjes lurken, echt ongelooflijk vind ik dat (zegt de ouwe muts....).
het gaat mij om het idee,prik verdraag ik niet,toen niet,nu niet,en melk een hele dag vind ik saai en niet echt lekker,omdat ik het savonds al veel drink,dus ik kwam uit op appelsap en AA ,omdat ik van jus maagzuur krijg,en wissel nu met apelsap af,en AA pak ik soms 2x per dag een halve liter,nee werkt niet,maar vind het gewoon best lekker,
Misschien dat je dan beter sisi no bubbles of aquarius kan pakken. In die multinine zit teveel vitamine a.
ja ik ga dan maar overstappen moet even bedenken naar wat,want heb een got ganse dag een partij dorst en heb ook yogi en of chocomel geprobeerd,maar helpt niet echt tegen de dorst
Je kunt ook een lekker smaakje siroop uitzoeken en dat aanlengen met (licht koolzuurhoudend) water. Hebben ze ook in multifruit en dat kun je naar eigen smaak klaarmaken.
Biovruchtensiroop 100% fruit, geen toevoegingen dus! Wel vruchtensuikers, maar een stuk gezonder dan AA!
wicky is ook erg lekker en heeft bij mij ook goed geholpen toen ik zo'n dorst had is niet te zoet en zit ook niet veel suiker in
ja wicky,heerlijk,alleen krijg ik er maagzuur van,vooral na 2de pakje al en daar begin ik dus maar niet meer aan heb siroop gekocht,casis smaak en 3verschillende soorten yogi drank,ga dat is proberen,ik baal gewoon enorm dat ik van vele drankjes maagzuur en opgblazen gevoel krijg,
hmmm ik heb tegenwoodig ook als ik naar bed ga steeds het zuur. soms zo erg dat het gewoon pijn doet.
ja ik weet er alles van,hier word het enkel maar erger ipv minder en idd klopt,op den duur doet je keel en alles zeer,en over je maag maar te zwijgen ik heb van eigens al dat ik snel maagzuur en balonnenbuik krijg van sapjes enzo,maar nu is het 3maal zo toegenomen,en ben al weken met van alles aan expirimenteren enzo,proberen,en maar hopen dat het blijft zitten van binne en niet omhoog komt aa is ook zoet,maar geen maagzuur,maar wicky,jus,en spa en fruit enzo,hup weer maagzuur,dus ene gaat goed,andere weer totaal niet heb nog nooit zoveel sapjes in huis gehad om te proberen