Ik had in het begin alleen maar zin in grapefruitsap, echt niet normaal meer, terwijl ik dat voor mijn zwangerschap helemaal niet zo lekker vond. Heb ook vaak tijdens het drinken van grapefruitsap geroepen dat iedereen dat zou moeten drinken, zó lekker. Haha, daar ben ik nu wel weer van af Vervolgens heb ik ook een periode gehad waarin ik echt saucijzenbroodjes móest eten, heel moeilijk om niet alleen maar telkens die broodjes in de oven te gooien of bij de Hema te gaan kopen En nu hebik telkens erg veel zin in chocola en amandel, ik vind spijs en marzepijn ineens goddelijk, terwijl ik daar normaal nooit echt trek in heb (niet vies, maar ik vond 't ook nooit echt bijzonder lekker). Echt gek
hihi ik heb dat gehad met broodje kroket maar nu is het groente en broodje pindakaas wat ik bijna nooit at omdat het te droog is en nu kan ik niks anders op brood doen
Ik had ineens nog meer zin in ice tea en cola! Ik heb de flessen nog op mijn nachtkastje gehad in het ziekenhuis en geen gyn/vk/verpleegkundige die zei dat het niet goed was.. ze zeiden ook gerust tegen mn vriend haal patatjes voor haar ipv het ziekenhuiseten kijk je moet niet overdrijven qua ongezonde voedingsmiddelen (je kindje heeft nou eenmaal vitamientjes en mineralen nodig en dergelijke) maar het is nou ook weer niet dat je nooit iets 'slechts' mag.. ik hield trouwens normaal heel erg van red bull maar ineens sinds mijn zwangerschap en nu erna vind ik het niet lekker meer.. haha!
ik was altijd al gek op ice tea van de aldi maar nu ik wat thuis heb staan drink ik ook beter en met prik drink ik niet vaak krijg der snel buikpijn van het is zo lekker
is dus idd super slecht. je geeft een kind toch ook geen caffeine. zeker je ongeboren kind dus niet! denk aan hersenstoornissen en groeiachterstanden!! mensen.. CAFFEINE IS GIF (je kunt aan een overdosis overlijden, en denk wel dat je kind zooo veel kleiner is dan jij!!!!!)
1 kop koffie kan wel. alleen energiedrank heeft 7 koppen koffie EN taurine. ik vind het gewoon erg onverstandig.. ik drink ook wel een keer een kop koffie hoor. alleen je gaat toch geen energiedrank drinken :S
Jaaaaaaaaa, roze koeken! Die eet ik ook ontzettend veel, leef er alleen niet echt van op! Ik nam laatst 1 slokje uit het blikje energiedrink van mijn vriend. Puur even voor de smaak verder laat ik het echt staan omdat het wordt afgeraden. Maar iedereen moet het zelf weten toch
Ik drink ook af en toe energie en volgens de verloskundige heeft mij verteld dat het niet kwaad kan zolang je het niet de hele dag door drinkt. Zegt ze niet zomaar lijkt mij?
klopt ik drink het zo af en toe nog als ik in de winkel het tegen kom maar 9 van de 10 keer laat ik het staan heb nu ander drinken waar ik verslaafd aan ben en das meestal drinken zonder prik drink nu ook ontzettend veel thee
Heb deze zw.schap enorm zin in cola. Terwijl ik er anders niet naar taal. Jammer dat je van het koolzuur dan weer maagzuur krijgt. Bij m'n dochtertje had ik dan met moorkoppen. Van de cola, neem ik wel de caffeïnevrije variant.
Staat op de verpakking dat t niet voor zwangere vrouwen en kinderen bedoeld is. DAT staat er niet voor niets lijkt me. Vraag je vk maar eens waarom je t niet mag. Antwoord: Te veel suiker. Over de caffeine, en taurine weten ze niks. En als je vertel dat t in sommige landen verboden is door de taurine die erin zit, dat zie je ze helemaal zo--> kijken.
neee, ik heb dranken zoals cola, Fanta en dergelijke helemaal afgeschafd. energiedranken dronk ik sowiso al niet