Energie IUI behandelingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LauraIT, 29 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    QUOTE="Happyhope, post: 23623709, member: 112584"]Spannend zeg, zeker als je ook dingen gaat voelen! Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat.
    Denk je dat het gaat lukken om niet eerder te testen?[/QUOTE]

ik ga echt proberen deze keer haha!

Happyhope vindt dit leuk.
  2. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    #62 Doeline, 26 apr 2021
    Laatst bewerkt: 26 apr 2021
    Ik heb net mijn eerste bloed verlies gehad.. dit zal morgen of woensdag wel door zetten. Ik heb er best vrede mee.. nu kan ik door naar de volgende ronde!! Want het gaat echt lukken! We gaan allemaal zwanger raken..! We moeten de hoop houden.. the chi floes were the mind goes ❤️

3. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Ah wat naar zeg :( heel jammer
    Duimen duimen duimen voor de volgende ronde ❤️

4. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Jaa maar het gaat goed komen!
    Ik hoop dat jij ook gauw op wachtbankje kunt..

5. LauraIT

LauraIT Lid

26 mrt 2021
    73
    47
    18
    Vrouw
    Ah nee, wat jammer!!! Ontzettend balen maar goed dat je er zo in staat.
    Dat had ik de vorige keer ook, zo van "nu weer door".

En dat geloof ik ook heel sterk, het gaat ons allemaal lukken! Positief blijven is heel erg belangrijk, hoe moeilijk dat soms ook is.

Happyhope vindt dit leuk.
  6. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Ik gisteren ook... klein beetje bloedverlies en vandaag doorgezet. 2 dagen vroeger dan mijn vorige cyclus. Ik had t gisteravond dan even moeilijk, vandaag denk ik oké, twee weken en dan is die eisprong er weer. Deze ronde moet ik trouwens ook clomid nemen, clomid vanaf derde dag cyclus en pregnyl 2 dagen voor inseminatie!

7. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Inderdaad Doeline, hoop houden ❤️

8. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Nee :( niet leuk! Wat balen zeg dat deze ronde niet gelukt is.
    Wat is de reden dat je nu ook clomid en pregnyl moet gebruiken?

9. LauraIT

LauraIT Lid

26 mrt 2021
    73
    47
    18
    Vrouw
    Hey Eline, wat vervelend zeg!!! Echt balen! We moeten idd hoop blijven houden, positief zijn werkt echt!

Ik kan as vrijdag testen. Moet zeggen dat ik me niet anders voel dan normaal. Heb wel meer krampen en een opgezette buik, maar denk dat door de hormonen je cyclus toch net even iets anders wordt.

Ben ook benieuwd waarom je nu clomid moet nemen.

10. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Laura: spannend, ik duim mee voor je vrijdag!

Clomid omdat ze in een bloedtest zagen dat mijn fsh-hormoon lager dan normaal ligt. Zou ervoor zorgen dat mijn eisprong goed op gang komt en lukt. Ze stelden voor dit uit te proberen. Vanaf cyclusdag 3 zal ik deze innemen tem cyclusdag 6... ik ben benieuwd...

11. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Spannend zeg! Hopelijk werkt het !!

12. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Happyhope: hoe gaat t met jou intussen?

13. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Helaas nog steeds geen eisprong! Nu op cd 20 en hoop toch wel dat die morgen of overmorgen komt! Ben er wel klaar voor haha !

Ik gebruik 2x per dag ovulatietesten, dus zal het in ieder geval nog niet gemist hebben.
    mijn temperatuur is ook al een paar dagen aan het dalen, dus ik vermoed wel dat de eisprong heel dichtbij is!

ik wacht (on)geduldig verder :D

hoe gaat het nu met jou?

14. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    @ElineS1992 hoe is het met jou? Merk je wat van de clomid?

15. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Hoi! Ik zie precies dat ik nog niet gereageerd had :)
    Hier alles oké... ik hoop dat het de eerste en laatste keer is dat ik clomid moet innemen. Ben super emotioneel vanaf de tweede dag dat ik het neem, vandaag gelukkig de laatste. Super emotioneel en ik voel aan dat ik qua humeur ook heel snel wissel. Heb er eigenlijk wel last van, maar tis voor een goed doel zeker :’). Donderdag de eerste follikelmeting.

En jullie!! Was je eisprong toen zoals verwacht gekomen? Intussen al meer stappen mogen ondernemen...?

Groetjes

16. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Dat is balen zeg! Hopelijk is het dan inderdaad de laatste keer! :) Fijn dat je vandaag de laatste hebt genomen!

Ovulatietest was uiteindelijk vrijdag pas positief en zaterdag de IUI gehad :D blij dat het eindelijk zo ver was haha !

17. ElineS1992

1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Ohhh kei spannend. Hoe ervaarde je het? Ik vind het altijd zo snel gaan, de inseminatie zelf. En hoe verloopt t nu bij jou? Afwachten of krijg je een bloedtest? Ik lees vaak dat sommigen een bloedtest krijgen. 2 weken, 15 mei betekent dat dan? Spannend!

18. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Het was goed gegaan vond ik! Had een erg lieve verpleegster die alles goed en rustig uitlegde. Vond het eigenlijk wel een mooi moment. Voor het eerst een kans in 3 jaar :)
    Ik mag idd de 15e testen! Wordt geen bloedtest maar gewoon via een normale zwangerschapstest.

Hoe gaat t nu met jou? Blij dat je geen clomid meer hoeft te nemen?

19. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Hallo dames,

Mag ik meeschrijven:oops:?

Momenteel zit ik in hopelijk de maand voor de eerste poging voor een 2de kindje via IUI met donorzaad. Ze wouden graag eerst een maand mijn cyclus controleren. Dus nu in de week van mijn eisprong, 2x daags ovulatietesten en 8 dagen na de positieve test mijn bloed laten prikken voor de progesteronwaardes. Hopelijk 17 mei groen licht en hebben we de eerste poging begin juni:rolleyes:.

20. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Hoi! Wat spannend! Hebben jullie een donor uit Nederland of van Denemarken?
    Wel goed dat ze al die onderzoeken doen trouwens.

Hier toevallig ook IUI met donorzaad en afgelopen zaterdag mijn eerste poging gehad! :D

Deel Deze Pagina