Voorjaarsgarderobe...hoeveel geef jij aan jezelf uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 19 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vroeger kocht ik elke maand kleding, nu echt alleen als het moet!
    Laatste keer was begin herfst 2012.

Maar nu komt de lente er weer aan (oké, zo voelt het niet qua temperatuur :D ) en ook de zomer.
    Enne...ik merk nu al dat ik écht weer nodig moet gaan shoppen!

Hoeveel geven jullie uit aan jezelf...?? En dan heb ik het over nieuwe kleding, schoenen en eventueel accessoires. Ik dacht zelf aan rond de 300 euro.

Ik shop doorgaans bij H&M omdat ik de kleding daar leuk vind. Vooral de online Sale is gunstig, maar die valt nu erg tegen.

Heb wel al 80 euro uitgegeven aan lingeriesetjes bij H&M, kanten beha's met bijbehorende kanten slipjes.
    ik liep een jaar na BV nog rond in te grote beha's. Ben van cup B naar cup A gegaan, maar heb nu dankzij de nieuwe GOEDE MAAT beha's wel weer een mooi gevormd voorgevel in een trui en zelfs inkijk. Voelde me meteen zóóó goed. Meteen al mijn oude lingerie weggegooid!
    :)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#2 Sila24, 19 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2013
    de laatste tijd kocht ik alleen wat ik nodig had, maar toevallig heb ik gister een bestelling gedaan bij h&m voor 160 euro, ik ben er wel aan toe, merk ik, voordat ik mijn zoontje had kocht ik elke x als ik in de stad was wl iets voormezelf, sinds hij er is koop ik steeds voor hem, ben echt gierig geworden merk ik voormezelf dan he,

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heel verschillend.. Soms maanden niks en soms wel 300 euro. Nu van me vakantiegeld wat nieuwe kleding gekocht.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb hetzelfde!
    Ik ben er ook echt aan toe, maar ben ook gierig geworden naar mezelf toe. De kids kosten al genoeg en die komen op de eerste plaats wat kleding betreft.

Voorheen kocht ik ook iedere keer kleding voor mezelf wanneer ik de winkels in ging. Was echt shopverslaafd!!! Vind het nog steeds leuk, maar financieel niet zo haalbaar met 2 kids...en zonde van het geld natuurlijk :)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit jaar niks.

Heb de positie kleding aan die ik van mn zoontje droeg.
    En na de bevalling hoop ik weer lekker af te vallen zodat ik mezelf volgend jaar op een nieuwe garderobe mag trakteren :D

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb nog heel veel van vorig jaar, schoenen eigenlijk ook. Denk max 200

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik ga nooit 1x voor een seizoen winkelen haha. Koop denk elke week wel wat.

Verkoop jaar later dan ook weer via MP

Man, kind en ik geven per jaar denk bij elkaar 2000 euro aan kleding uit
    Zonder werkkleding

Vind shoppen en er leuk bijlopen echt heerlijk
    Lkkr lunchen erbij haha

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Eigenlijk alleen het nodige.. moet nodig shoppen ben veel afgevallen heb bijna niks in de kast.. steeds het zelfde aan ik wil wel maar ik vind de mode van nu zo tegenvallen ik kan echt niks leuks vinden of ik vind niks mooi ;) hahaha willen jullie geen afbeeldingen plaatsen met wat je waar hebt gekocht? :p hihi misschien doe ik zo inspiratie op ..

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik koop wanneer ik wat nodig heb of iets wil hebben eigenlijk... Geen idee geen vast bedrag of zo van Januari tot nu ongeveer 600 euro. Na de bevalling andere broeken etc ;)

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nou, ik moest dus positiekleding gaan kopen, omdat ik nog niets had. Uiteraard rekening gehouden met de aankomende zomer e.d. Ik denk dat ik nu op zo'n 300 euro zit. Ik wil er eigenlijk nog graag één jurkje, een legging en een bikini bij en dan zit ik wel goed :)

Tip (voor de zwangere dames onder ons die op zoek zijn naar een voorjaarsgarderobe): koop de t-shirtjes van de Hema (die van 4,50 euro). Die rekken een heel eind mee en heb je in allerlei leuke kleurtjes :) Ik spaar ze allemaal! :p

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik hou het niet zo bij en koop regelmatig wat bij. niet ineens heel veel ofzo. maar ik geef niet veel geld uit aan kleding. ik koop veel op marktplaats en in de sale bv straks weer bij de wehkamp. en verder altijd uit op koopjes haha.

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik koop als ik iets leuk vind. Ene keer van 15 euro en andeee keer 50euro.
    Pas 2x week achter elkaar geweest was 200 euro. En andere keer 3 maanden niet..
    Dus hoeveel geen idee.

13. knap

knap Niet meer actief

IK heb dringend nieuwe schoenen nodig de mijne stammen al af van 2010..
    Dat is het enige wat ik dit jaar aan mijn zelf zal uit geven.

Zou wel eigenlijk diep van binnen eens een nieuwe broek willen kopen met shirt gewoon weer wat netjes in de kast hebben in plaats van al het afgedragen spul.

Maar eerst laptop kapt deze kost me gelukkig maar 20 euro dan een tweede laptop erbij voor nood. 150 met garantie van de gever. Dat scheelt met kosten mocht daar wat mee zijn mag hij hem het eerste jaar gratis oplappen zal hem wel lukken heeft deze laptop ook net gemaakt.

Dan weekendje slagharen. Zoon van mama ik wil toch echt heel erg graag gaan. We gaan maar low buget en hij heeft nieuwe schoenen nodig en ik leg geld weg voor zijn nieuwe school qua aanschaf nieuwe boeken en spullen ( rugtas ect ect) daar gaat dit keer mijn vakantie geld allemaal naar toe.

Dus het zal bij nieuwe schoenen blijven voor mij en een pakje verf bij de kruitvat voor mijn haar.;)

14. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest even zoeken maar wat een super tip! Ga ze gelijk halen!

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb eergisteren wel een kort jasje en 2 gebreide wollen jurken besteld via H&M voor volgende winter!

Bij elkaar 100 euro.. maar nu heb ik 30 betaald! Dus voor volgende winter kun je beter nu al shoppen, zelfde dingen komen toch weer terug!

16. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik bestel geregeld online iets voor mezelf maar soms zit er ook maanden tussen.
    Ik ga volgende week wel winkelen voor mezelf de kinderen en me man zijn voorzien.
    Ik geef Max 250-300 euro uit incl schoenen.
    Ondergoed en zo koop ik tussen door.

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Toevallig gister voorjaarsgarderobe geshopt.

Heb 220 uitgegeven, waarvan 45 euro aan schoenen. En 50 euro voor een 'leren' jasje. De rest voor een naturel kleur chino broek en basis shirts, bij h&m.
    Koop niet te veel in 1 x ivm afvallen. Zo zonde anders ;)

Vlgende shopmoment zal augustus worden. Dan ga ik op zoek naar een jurk voor een bruiloft waarvan ik ceremoniemeester ben.

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.070
    113
    Geen vast bedrag. Ik koop wanneer ik wat leuks zie. Want juist als ik met een gevulde beurs en goede shop zin de stad in duik zie ik nooit iets leuks. En ga ik ff snel tussendoor zie ik vanalles hangen ;)

Ik kan een shirtje van 15,- kopen maar evengoed dure schoenen. Heb wel een max aan wat ik het waard vind en het is echt stukken minder sinds ik mama ben..

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

voorjaarsgardarobe?

Kopen jullie echt elk seizoen wat nieuws??

Hier moet ik een bh en 2 of 3 shirtjes zonder vlekken/irritante buikgaatjes, een rokje voor het werk en de rest van vorig jaar en de jaren ervoor kan prima. Gemiddeld geef ik per jaar zo'n 300 euro aan mezelf uit en dan meestal 100 euro in de winter aan nieuwe laarzen. klaar.

20. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Sinds de bevalling heb ik nog heel weinig gekocht. Ik kom er gewoon niet echt aan toe om te gaan shoppen.
    Als ik dan ga haal ik meestal meteen voor een paar honderd euro. Heb nu online maar een bikini besteld, hoop dat die goed past.
    Ik wil ook nieuwe sneakers, maar wil die echt in een winkel kopen, online schoenen kopen vind ik niks.
    Ik koop niet echt kleding voor een nieuw seizoen, maar meestal als het zo uitkomt. Let dus ook niet op of het uitverkoop is

Deel Deze Pagina