wij hebben afgelope jaar zitten speuren en zoeken en wij kwamen er dus uit dat we bij de goedkoopste zaten.... nuon! wtf? ja die is hier dus t goedkoopste schijnbaar, snap er niks van. betaal me een ongeluk aan die hufters
@mamachantal; Voor je verbruik moet je kijken op je jaarafrekening, hier staat alles precies gespecificeerd.
greenchoice is in ieder geval niet goed! en dan heb ik het niet over de stroom of het tarief nee het geld wat ze na het jaar van je proberen af te troggelen. Ben er geen klant meer van maar blijven geld afschrijven! en de jaarafrekening klopte niet en toch moeten we die gaan betalen! De beste die ik gehad heb is essent en nuon.
Zetten jullie alles voor 1 jaar vast? Ik wil ook graag overstappen als dat goedkoper is. Mijn man wil graag naar oxxio. Daar krijg je een tablet bij als je alles 3 jaar vast zet. Maar heb daar toch altijd mijn bedenkingen bij.
Ik zit bij oxxio, scheelt me vergeleken met mijn oude leverancier 40 euro in de maand. Kreeg zelfs geld terug dit jaar. Ik heb het vast staan, mijn tarief, en daardoor ben ik goedkoper uit nu de prijzen overal stijgen. ik krijg nog geleverd voor hetzelfde tarief als 2 jaar geleden.
Met telkens overstappen adviseer ik je wel om goed je meterstanden in de gaten te houden! Daar gaat het vaak mis!
Ik hoop dat je dan snel daarvan af bent, want de gasprijzen gaan dit jaar naar beneden, wat fijn is voor de mensen die het variabel hebben, maar minder fijn voor de mensen die het vast hebben staan....
Ik kan het zelf bijstellen als de prijzen naar beneden gaan, dus niks aan het handje. Sluit dan gewoon nieuw contract af.
Ik ben ook altijd aan het twijfelen wat te doen. Zit nu een aantal jaar bij Nuon maar denk dat voor ons het beste is om daar te blijven wij krijgen altijd +/- 700,00 terug. We betalen 130 in de maand. Dit kan natuurlijk makkelijk minder zijn maar zo hebben we ook een spaarpotje daar Heb me wel ingeschreven bij Consumentenbond benieuwd wat daaruit komt.
Wij zitten bij Greenchoice, omdat hun vooral goedkoop zijn met gas en wij dit nu nog erg veel gebruiken.