wij betalen 197,50 en of we bij moeten betalen of terug krijgen is nog even afwachten wij krijgen de afrekening pas in de loop van februari.
Ze hebben ons vorig jaar steeds laten betalen op basis van een 1-persoonsgezin... wij daarvoor gebeld, kon niets meer aan gedaan worden De afrekening kwam vorige week... ik ben in diepe shock... 580 euro, of we dat even binnen tien dagen willen betalen... brrr... (we zijn dus net een maand geleden verhuisd, is afrekening van onze oude woning). Heb ff gebeld, we mogen gelukkig in vier termijnen betalen In de nieuwe woning zijn we geschat op 230 euro/maand (in de oude dus op 60 ). In maart mogen we bellen, gaan ze opnieuw bekijken op hoeveel we dan komen. Waarom dat hier nou wel kan en in de oude woning niet
Wij betalen zo'n 200 euro per maand (eensgezinswoning op een hoek). In december hebben wij de jaarrekeing gehad, kregen iets van 120 euro terug. Deze maand is het wachten op de gemeente belastingen enzo.
Wij betalen bij Essent 150 euro in de maand, en hebben in december een lekker bedragje terug gekregen hihi
90 euro voor alleen gas? of voor alleen electra? Als het voor beide is, zou ik het wel verhogen. Wij betalen voor beide samen: 130 euro. Ik ben erg zuinig en was dan ook in het weekend en op nachtstroom. Ik zet de kachel niet onnodig aan. Dan maar even een iets dikkere trui aan. En overal spaarlampen of led verlichting( led is zeer energie zuinig). In de ruimte waar we zijn is licht, en nergens anders. We hebben in totaal 400 euro teruggekregen. Ik denk dat het zeker wel klopt, aangezien we erg zuinig zijn.
Oooooooooh, hou op zeg! We hebben de eindafrekening nog niet ontvangen en ik zit er ook niet op te wachten! Elk jaar weer spannend.... Wil er nog niks over weten!
Wij betalen 165 per maand, In maart/april worden de stand op gemeten. Dan weten wij of wij betalen moeten of terug krijgen
Bij ons komt hij altijd in oktober al. Al kreeg ik hem een maandje later omdat er iets niet goed is gegaan bij hun op kantoor.... (Essent) Ik moest ook bijbetalen, iets van 200 euro en mijn maandpremie is nu ingeschat op 52 euro.
Wij betalen door een foutje van essent 187.54 per maand, 2 persoons huishouden. wij hebben een flatwoning midden in de flat, zijn vrij zuinig met energie. Zowel de buren als onder en boven buren wonen via het COA, en krijgen daardoor alles betaald, en dat merken wij aan de verwarming, bijna nooit de verwarming aan.(ook gratis vloerverwarming, ) Hoe koud ook, het is bijna altijd 20/21 graden, hebben overal spaarlampen, koken bewust heel zuinig met gas. Drogen op de lijn in een aparte kamer, wassen niet te heet, enz. Volgens onze berekeningen hebben we een derde gebruikt van wat we vorig jaar hebben verbruikt. Dus wij verwachten een hele klap terug. Altijd welkom...
Jullie bedoelen alleen stroom ? Wij betalen 55 euro per maand en krijgen dan meestal nog terug. Toen ik alleen woonde betaalde ik voor stroom 2.50 (ja dames jullie lezen het goed ). En de dames die 240 betalen dat is dan met gas ofzo ? Jee ik zou echt balen als ik zoveel moest betalen. Gas is bij ons 130 euro (vrijstaande woning)