Mijn contract loopt nog wel even maar ik heb er een hard hoofd in met 27 zonnepanelen...De meeste rekenen een teruglevertoeslag en bij bv Essent is dat ongeveer €550 per jaar!Ook Greenchoice rekent verschillende tarieven ,met zonnepanelen iets van 36ct per kwh ,zonder 26ct (weet de bedragen niet precies).Het is voor mij haast voordeliger om de panelen maar een paar maanden per jaar aan te laten ,tot ik net genoeg opgewekt heb voor eigen gebruik.De terugleververgoeding is ook aardig ingestort inmiddels en zelfs jaarcontracten zijn niet meer vanzelfsprekend als je zonnepanelen hebt zag ik.
Heb je oxxio bekeken? Ik heb met panelen vorige week daar voor een jaar vastgezet, gaat volgende week in. Geen terugleverkosten, 1,15 gas en 0,27 stroom. Terugleververgoeding 0,09 cent. Het is dus wel mogelijk. Gok dat jullie woning met 25 panelen al gasloos is?
Inderdaad gasloos...oxxio heb ik nog niet bekeken, komt ook niet naar boven via vergelijkingssites vandaar.
Zitten er hier mensen bij Eneco met zonnepanelen? Schrok gister behoorlijk van de kosten die je gaat betalen als je panelen hebt Na een telefoontje begrrep ik dat het voor nieuwe klanten is en voor klanten zonder vast contract , ik heb recent voor 3 jaar vast laten zetten dus zoals ik begrijp voor mij nu niet van toepassing . Maar het is toch te bizar voor woorden dat je nu moet gaan betalen als je panelen hebt