hoi dames/heren, ik koop geregeld de haar spullen van curly Q voor mijn dochtertje ,is tot nu toe het beste wat ik voor haar haartjes heb gevonden. vooral de leave in en de custard zijn erg prettig in gebruik. nu kan ik het alleen maar vinden in online shops zoals www.krullenenzo., maar dan zit je gelijk weer met verzendkosten en nu was het laatst een tijdje niet te koop en dan zit ik gelijk met mijn handen in het haar (hahaha). weet iemand toevallig of het ook in een winkel te koop is in de buurt van lelystad of mischien ergens in amsterdam te koop is? groetjes sapje
Ik heb dit merk nog nooit bij de haar toko gezien. Maar misschien dat de echt grote toko's in Rotterdam of Amsterdam het wel verkopen? Ik gebruik zelf voor onze dochter producten van Kids organic: Kids Organics | Divine Beauty Webstore Ik ben zelf erg tevreden over de 'moisturizing hair lotion'
mischien idd maar eens bij een grote toko in amsterdam gaan kijken, met een beetje mazzel is het daar miwschien ook wel een stukje goedkoper als ze het tenminste verkopen, nu betaal ik bijna 15 euro per produkt, erg prijzig maar ik heb al zoveel geprobeert en met dit produkt kan ik tenminste nog iets met haar haartjes doen. die produkten die jij gebruikt , word dat wel gelijk goed opgenomen in het haar ? want de meeste produkten die ik heb geprobeert die worden niet gelijk opgenomen in haar haar, want ze heeft super droog haar , zie foto
Ahhh wat een schatje! Ik ben erg erg tevreden het wordt inderdaad opgenomen in het haar, het blijft er niet op liggen zeg maar. Ik gebruik het wel 2x per dag...want als ze haar middag dutje heeft gedaan dan zit haar haar weer als coupe herfststorm. Verder ben ik erg tevreden over de relaxer ook van kids organic. Het is een relaxer speciaal voor kinderen en dus minder agressief. Onze dochter kreeg op den duur echt een hekel aan haar kammen. Toen heeft mijn man er heel even die relaxer in gedaan en nu is het veeeeeeeeel beter doorkambaar....geen gezeur meer erom! Het is er niet stijl door geworden,,,haar krullen vallen er zelfs veel mooier door.