Het gaat om dit behang Bekijk bijlage 281592 Ik heb letters ' bekleed ' met dit behang maar nu heeft vriendlief dus de restjes weggegooid en je raad het al.. 1 letter is echt lelijk en ik wil die heeel graag opnieuw doen maar m'n behang is dus op..! Heeft er iemand toevallig een restje van dit behang over ( hoeft maar 20/30 ong. te zijn) die ik evt tegen betaling over mag nemen..?? Ik heb al op sites gekeken maar dan moet je dus een minimale bestelwaarde hebben ... * baal! Iemand...? Alvast bedankt ! X lydia
Als ik er aan denk zal ik even voor je op zolder kijken, want volgens mij heb ik nog een stukje liggen. Tenzij manlief het ook heeft weggegooid 20cm x 30 cm is genoeg?
Krijg je dan geen kleurverschil? Ik weet niet hoeveel het is maar kan je niet alle letters opbieuw doen?!
Bij de Kwantum hebben ze rollen waar je een stuk van af mag scheuren. Dan kun je een iets groter stukje nemen.
Wilde ik ook net voorstellen. Hebben wij ook gedaan voor de woonkamer, gewoon om een meer realistisch beeld te krijgen hoe het zou staan op de muur. En dat was bij de Kwantum, dus toch het proberen waard. Succes!
Ik heb hier een rol doorzichtig plakfolie met witte bloemen liggen. Verf je de letters wit en dan de folie erover. Idee? Pb me maar bij interesse, je mag de rol zo hebben.
Nee de andere 3 hangen al toch bedankt ! Ik had de i gedaan en dacht het gaat wel doe de rest ook maar met andere plak.. Dus die zagen er veel mooier uit .. Dus dacht probeer de i eraf te hale en te beplakken maar nu istie nog veel lelijker dan die al was Kwantum is wel een idee.. Zit ni echt in de buurt maar als optie..