salarisindicatie

Discussie in 'De lounge' gestart door puna, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Morgen heb ik een sollicitatie als 2de teamleider op een groep van 20 man.

Heb echt geen idee wat ik moet aangeven als salarisindicatie. Ben hiervoor ook teamleider geweest variƫrend van 7 tot 15 man en randstad vond hiervan dat ik wel erg weinig betaald kreeg.

Zelf zie ik me niet in de positie om te onderhandelen, zit immers al weer een tijd werkloos thuis, maar wil wel een redelijk salaris krijgen.

Wie kan me helpen?

mn taken als ik wordt aangenomen:
    bewaken van de voortgang
    dagelijkse aansturing
    operationele leiding
    leiden weekoverleg
    bewaakt de planning en begeleidt procesverbetering en het team
    aanspreekpunt bij vragen of complexe situaties.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

In welke sector?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het ligt heel erg aan de sector waarin je zin. Ik werk bij een woningstichting en hier begint de schaal voor temleider volgend mij met 3500, als het niet meer is.
    Ik zie soms echter vacatures van teamleider bij bijvoorbeeld kinderopvang en zie dan beduidend minder staan, bijvoorbeeld vanag 2450,- (zoiets).
    Meestal komen ze wle met een goed voorstel en ik zou gewoon vragen, waar z eook mee komen, of ereventueel onderhandelruimte is. Geven ze nee, dan zou ik gewoon zeggen, pak aan die baan. En zeggen ze ja, doe er wat bovenop en kijk wat ze doen. Het belangrijkste is dat je krijgt wat je nodig hebt en rond kunt komen toch?

4. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    das ook handig om te vermelden.
    Sector energie/chemie

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    staat er geen indicatie in de vacature? Meestal noemen ze dan toch wel een schaal oid. Ligt misschien ook aan de verantwoordelijkheden die ze de teamleider daar hebben toegedicht. Dat kan ook nog erg verschillen per bedrijf. Hier (semi-overheid) zit de max zo rond 3800 bruto voor 40 uur.

6. Bri

Bri Niet meer actief

#6 Bri, 25 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2012
    Bij energie/chemie denk ik aan een wat hoger salaris dan in overheid en zeker hoger dan in zorg/welzijn.

Vul anders even de salarischeck in op Salariskompas | Sollicitatie | Sollicitatie | Intermediair.nl. Kun je je een beetje vergelijken met anderen in jouw sector, met jouw ervaring en opleidingsniveau.

7. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Thx, Bri. Ben ik heel wat duidelijker van geworden.

8. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
  9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Lastig he.. ik ben ooit eens eerlijk geweest over mijn salaris, en liet daarin doorschemeren dat ik hoop op meer. Maar daar maakte ze mooi misbruik van, ik kreeg hetzelfde salaris + 50euro meer en dat was dat. (Want ja, het is toch meer??) Achteraf stom natuurlijk.. maar nee tegen het salarisvoorstel stond gelijk aan geen baan.. dus dan doe je het maar :(
    Dus wees duidelijk in wat je wilt hebben :)

Deel Deze Pagina