Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger denk ik, maar af en toe verlies ik nog oud bloed, maar ook af en toe wat helder bloed. Het is niet veel en ook niet elke dag maar maak me toch een beetje zorgen.. Met me vorige zwangerschap had ik dit niet. Is dit de voorteken dat het misgaat binnenkort of hoeft het niets te betekenen?
Bij bloedverlies heb je 50-50 kans dat het goed gaat of toch helaas mis. En het erge is: je kunt alleen maar afwachten. Sterkte!
Ik heb ook met 5 weken e Een keer bloedverlies gehad en 2 weken oud bloed.. Ben ondertussen 17 weken zwanger dus het hoeft niks te zeggen. Kan een verdere innesteling zijn of een gevoelige baarmoederwand... Succes en sterkte met wachten..
dankje voor de reacties. Het is nu al 2 dagen weg, dus afwachten maar... Hoop echt dat alles goed blijft gaan. Tijd zal het leren, maar ik heb goede hoop.
Het kan zijn dat je in je baarmoeder nog wat.bloed hebt zitten dat er uit moet. Dit is vaak bruin Bij mij begon mijn mk met bruin en toen helder rood. Ik ga voor je duimen.
Ik heb met 13 weken echt een ernstige bloeding gehad.. En zie mijn banner het hoeft niks te zijn hoor
Had tm 6x week geregeld bloedverlies. zie banner nu. Niks van te zeggen. Met mijn 3x mis alle kwalen geen bloedverlies. Het is afwachten. Maar kan nog van innesteling zijn.
kan zijn dat er een paar bloedvaatjes geknapt zijn door eventueel kracht zetten bij het poepen. ik had vanochtend stres, omdat ik hevige buikkramp had en daarna gepoept met wat bloedverlies en een uur later met plassen weer een beetje bloedverlies gehad. verloskundige gebeld en die zei dat doordat je lichaam meer doorbloed is een bloedvaatje in de vagina baarmoedermond geknapt is. als jij ook krampen krijgt en meer bloed verliest met stolsels dan gaat het mis.
Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten. Heel erg vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent!! Ik kan niks zeggen om de situatie beter te maken, maar wil je wel sterkte wensen! Tijd om jezelf een beetje te verwennen en afleiding te zoeken!
Gisteren heb ik het "gezellig" gehad met ml en vanochtend wat helder bloed verlies. Volgens de gynaecoloog komt dit waarschijnlijk door een geknapt bloedvaatje. Zo lang je geen menstruatie achtige krampen hebt in combinatie met helder bloed verlies hoef je je geen zorgen te maken zegt ze! dus dat proberen we dan maar. Maar bloed verlies tijdens zwangerschap blijft eng..
hej meid, ik had het ook met 5 en 6 weken en ook een keer met 8 weken. Bij mijn eerste zwangerschap nooit gehad dus ik was ook erg bang dat het mis was, maar heb nu al 2 goede echo's gehad. Het kan altijd 2 kanten op, maar zolang het niet heel veel bloed word en zolang je er geen krampen bij krijgt hoef je je nog geen zorgen te maken. Het schijnt vaak voor te komen in het begin van de zwangerschap.