wat doen jullie met je overgebleven meds

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaikiexxx, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He meiden,

Ik weet dat er niet gehandeld mag worden op het forum maar ik heb toch even een vraagje.

Een vriendin van mij zou eigenlijk starten met haar 6de ICSI en moet nu voor het eerst menopur gaan gebruiken. Dit kost blijkbaar meer dat puregon en nu komt ze dus niet uit met haar geld en moet langer gaan sparen. Ik dacht zelf dat je ook bij je zkh/kliniek kunt vragen of er medicijnen over zijn van andere koppels die hun medicijnen niet meer gebruiken dit omdat ze inmiddels zwanger zijn/bevallen zijn of helaas uitbehandeld.

Wat doen jullie met je overgebleven medicijnen? Lever je het in bij je zkh?

Je kunt me ook pb-en.

Alvast bedankt.

Liefs Maaike

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik bewaar ze meestal voor een volgende poging.... En als ik die niet meer heb (geen idee, nog lang niet aan toe) dan kan ik er vast iemand mee blij maken.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb nog clomid liggen, zonde maar wat moet ik ermee doen...
    Als iemand het wil hebben?? :)

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ze kan idd proberen het te ruilen via het ZH. Of met een recept naar Belgie gaan, daar kost 1 ampul menopur 18 euro ipv zoals in NL 40 euro.

Clomid aanbieden op internet is onzin. Clomid kost bijna niets en dit krijg je onbeperkt vergoed en dien je niet donder doktersconttole te gebruiken.

Overgebleven spuit-medicijnen nooooit!!! Bij de apotheek inleveren want dan wordt het vernietigd. Doneer het aan het ZH of aan een stel die met een zelfbetaalde poging gaat starten. Dit kan gewoon aan vrienden of via pb aan een forumlid. Helaas is openlijk aanbieden op een forum niet toegestaan dus dan is een pb wel handig!

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Bedankt voor de tip maartje.....ik wist niet dat menopur in Belgie goedkoper was. Ik ga het aan haar doorgeven, dat scheelt toch een hoop geld. Ik doneer mijn puregon ook aan het zkh of geeft het weg.......het gaat iig niet naar de apotheek.

Trouwens van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Liefs Maaike

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

De tips zijn gegeven, dit topic gaat dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina