In het topic over liedjes waarvan je in tranen raakt, komen erg mooie nummers voorbij, maar voor de zomervakantie (ja, ik ben er vroeg bij) als ik met m'n beste vriend een week lang in het busje de boodschappen voor een heel zomerkamp moet doen, ben ik op zoek naar toffe nummers die me ook tijdens de 5 uur durende terugreis vanuit Luxemburg lekker wakker houden! Het mogen allerlei genres zijn, want hoe gevarieerder de playlist wordt, hoe beter! En we vinden heel veel verschillende dingen leuk! Dus: wat zijn jouw fijnste roadtrip-nummers??
Avici - levels Guns n roses - welcome to the jungle David guetta - sexy bitch Paradise to the dashboard light Zal nog even denken verder
Will.i.am ft Britney Spears - Scream and shout Psy - Gangnam Style Jennifer Lopez - Let's get loud Pussycat Dolls - Dont'cha Janet Jackson - Together again
Brimful of Asha - Cornershop ft Fatboy Slim The boy with the thorn in his side - the Smiths Lakini's Juice - Live Bent - Matchbox Twenty One Week - Barenaked Ladies One Headlight - The wallflowers It's time - Imagine Dragons Pompeii - Bastille Just - Radiohead Run- snow patrol L'ombellico del mondo - Jovanotti Pumped up kicks - Foster the people
Afrojack Will i am ft Britney Spears Black eyed peas: time of my life Daddy yankee : control Shakira Nicki Minaj alle nummers! Pitbull: bon bon Sean Paul Michael Jackson Bollywood nummers Kate Perry Adèle David guetta Pussycat dolls Wisin y andel
Oe dit ga ik in de gaten houden, Ik ga van de zomer op zomerkamp met de kids van mijn scouting spel tak en dan is leuke muziek ook wel gewenst
Coldplay Lumineers Anouk Snowpatrol Adèle Kane Triggerfinger i follow Wat ouder, Paul de leeuw vlieg met me mee( lekker mee blèren ) Sash -color THE world Crowded house -recurring dream Rem -shinny happy people U2-beautiful day Rolling Stones Jumpin Jack flash
I will wait and lover of the light van Mumford en Sons gaan momenteel knoerhard aan. Verder van alles van Bruce Springsteen, Rowwen Heze en wat er maar net op de radio voorbij komt dat ik op dat moment leuk vind