Golden Earing Radar love. Alles van Anouk In de zomer lekker hardstyle cd'tje En op dit moment knalt year of summer ook wel en Pink Give me a reason.
Matchbox 20 - She's so mean Nickelback doet het voor mij ook altijd goed in de auto, lekker hard. En ik ben fan van Pink!!
Ik heb al heel veel leuke nummers voorbij zien komen hier. Dus die ga ik niet allemaal opnieuw neerzetten Heel veel nummers van Bon Jovi heb ik ook altijd fijn gevonden als ze op standje 'extreem rechts' uit de luidsprekers kwamen als ik een stuk moest rijden. Bijvoorbeeld: Last man standing Last cigarette I am Who says you can't go home Kings of Leon - sex on fire Beyonce - End of time Tina Turner - Proud Mary Pitbull - Feel this moment Major Lazor - Watch out for this Kat Deluna - drop it low Triggerfinger - i follow rivers
Haha, beide bestemmingen zijn gelukkig niet de hel maar dit genre vinden we wel fijn hoor! Breaking the law van Judas Priest was vorig jaar ons lijflied en Get ready for this van 2Unlimited het jaar ervoor, haha en daaarvoor was het Wonderful van Patty & Shift uit de serie Spijkerhoek (voor de andere ouwetjes hier ) Poison van Alice Cooper is een persoonlijke favoriet van me en een boel nummers die hier voorbij komen staan al op de verzamelcd'tjes die we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Maarrr... ik ben ook al heel veel toffe nummers tegengekomen die ik niet zo goed ken, of waar ik het bestaan gewoon helemaal van vergeten was! Thanks dus tot nu toe en meer is altijd welkom! (youtubelinkjes zijn helemaal handig, dat luistert nóg sneller, hihi)